VIKTOR TITOV

IMO 9301407
Оновлено: 27.02.2025
VIKTOR TITOV
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
VIKTOR TITOV
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9301407
MMSI
352002204
Позивний
3E4141
Прапор (діючий)
Панама Панама
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в перевезенні російської нафти/нафтопродуктів переважно з російських портів тиїхоокеанського регіону до КНР.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер через підсанкційні компанії Sun Ship Management (ОАЕ), Oil Tankers SCF MGMT FZCO (ОАЕ), Stream Ship Management FZCO (ОАЕ) афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" – найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інших.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна як до власності, в якій ПАТ "Совкомфлот" має інтерес.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
De Kastri (рф), Jinzhou Wan (КНР), Lanshan (КНР), Nakhodka (рф), Tianjin Xin Gang (КНР), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Dongying (КНР), Mabianzhou (КНР), Qingdao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Castellario Shipping HK LTD п/о Sterling Ship Management LLC-FZ (6361996 / ОАЕ / 05.12.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Sterling Ship Management LLC-FZ (0055652 / ОАЕ / 30.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Sterling Ship Management LLC-FZ (0055652 / ОАЕ / 30.10.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Кіпр
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top