Maia-1
IMO 9358010
Оновлено: 13.11.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Maia-1
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
Озброєння і військова техніка
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
IMO
9358010
MMSI
273291160
Позивний
UBGW2
Прапор (діючий)
російська федерація
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у перевезенні зброї (боєприпасів) з Північної Кореї до рф для використання у війні проти України. Також судно було зафіксовано в Індії у 2022 зі зброєю на борту.
Судно сертифіковано регулятором Russian Maritime Register of Shipping.
Є власністю підсанкційної російської морської судноплавної компанії ТОВ "МГ-Флот" (попередня назва ТОВ "Трансморфлот").
ТОВ "МГ-Флот" пов'язане з астраханським бізнесменом Пашаєвим Джамалдіном Емірмагомедовичем, який побудував свій бізнес навколо торгового порту Оля Астраханської області. Саме це місце пропонувалося як ключовий логістичний хаб міжнародного транспортного коридору "Північ-Південь", створення та будівництво якого курирував і контролював колишній прем'єр-міністр росії Михайло Фрадков. Ключовим призначенням транспортного коридору була торгівля з підсанкційним Іраном, який міг би імпортувати та експортувати товари шляхом маршруту "Північ-Південь".
У травні 2022 року США застосовані санкції до ТОВ "Трансморфлот" та суден компанії, задіяних у перевезенні зброї для рф.
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із перевозенням товарів і технологій, які використовуються в секторі оборони та безпеки росії для ведення війни в Україні.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням з/до росії товарів і технологій, що використовуються в секторі оборони та безпеки, а також для використання в росії або для війни восії в Україні.
Судно сертифіковано регулятором Russian Maritime Register of Shipping.
Є власністю підсанкційної російської морської судноплавної компанії ТОВ "МГ-Флот" (попередня назва ТОВ "Трансморфлот").
ТОВ "МГ-Флот" пов'язане з астраханським бізнесменом Пашаєвим Джамалдіном Емірмагомедовичем, який побудував свій бізнес навколо торгового порту Оля Астраханської області. Саме це місце пропонувалося як ключовий логістичний хаб міжнародного транспортного коридору "Північ-Південь", створення та будівництво якого курирував і контролював колишній прем'єр-міністр росії Михайло Фрадков. Ключовим призначенням транспортного коридору була торгівля з підсанкційним Іраном, який міг би імпортувати та експортувати товари шляхом маршруту "Північ-Південь".
У травні 2022 року США застосовані санкції до ТОВ "Трансморфлот" та суден компанії, задіяних у перевезенні зброї для рф.
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із перевозенням товарів і технологій, які використовуються в секторі оборони та безпеки росії для ведення війни в Україні.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням з/до росії товарів і технологій, що використовуються в секторі оборони та безпеки, а також для використання в росії або для війни восії в Україні.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Murmansk (рф), Nakhodka (рф), Novorossiysk (рф), Pevek (рф), Slavyanka (рф), Vladivostok (рф), Vostochnyy (рф), Zeytinburnu (Туреччина), Vanino (рф), Suez (Єгипет), Sabetta (рф), Arkhangelsk (рф), Vladivostok Fishing Port (рф), Provideniya (рф), Pendik (Туреччина), Gelendzhik (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "МГ-Флот" (6016988 / рф / 05.07.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "МГ-Флот" (6016988 / рф / 23.06.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "МГ-Флот" (6016988 / рф / 01.09.2022)
Колишні назви судна
Neptun / Neptune Crown / Ocean Rising / Nicola / BBC Hawaii / Beluga Evaluation
Прапори (попередні)
Ліберія / Німеччина / Антигуа і Барбуда
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Qingshan Shipyard (КНР)
Веб-ресурси