MOCHA
IMO 9271951
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
MOCHA
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
45840
IMO
9271951
MMSI
511101676
Позивний
T8A5144
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
, Австралія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти до третіх країн, у систематичних порушеннямх нафтового ембарго G7+ на російську нафту у 2024 році, зокрема у вивезенні російської нафти з російських портів у Чорному морі в район Лаконської затоки. Танкер здійснює заходи в порти ТОТ України, зокрема у березні 2025 року суднор здійснило заходи в порти Феодосія, Камиш-Бурун ТОТ Крим України.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Ambarli (Туреччина), Dakar (Сенегал), El Jorf Lasfar (Марокко), Haydarpasa (Туреччина), Izmit (Туреччина), Novorossiysk (рф), Samsun (Туреччина), Tuapse (рф), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Kamysh-Burun (Україна), Darica (Туреччина), Marmara Butangas Terminal (Туреччина), Altinova- Shipyard (Туреччина), Sheskharis (рф), Opet Marmara Terminal (Туреччина), Feodosia (Україна), Zhelezny Rog (рф), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина), Gelendzhik (рф), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Virgo Shipowner Inc (6384477 / Ліберія / 08.02.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Virgo Shipowner Inc (6384477 / Ліберія / 08.02.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Datun Shipping Ltd (6349438 / Китайська Народна Республіка / 10.02.2023)
Колишні назви судна
Formosa Twelve / Ardmore Seamaster / CCPC Voyager / Barcan IІІ / Bacci / Facca
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Shin Kurushima (Японія)
Веб-ресурси