OCEAN EMBRACE

IMO 9327372
Оновлено: 24.01.2025
OCEAN EMBRACE
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
OCEAN EMBRACE
Категорія
Перевезення викопного палива
 Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
IMO
9327372
MMSI
621819004
Позивний
J2HM
Прапор (діючий)
Джибуті
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задійяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному, Балтійському морях до третіх країн, кран ЄС у порушення ембарго, зокрема до Мальти у травні 2024 року, з порту Туапсе в район Лаконійської затоки у лютому 2024 року, жовтні 2023 року, з порту Новоросійськ до Лаконійської затоки у серпні 2023 року.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Galena Ship Management, Gaurik Ship Management LLP, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management LLP, Nautilus Shipping (India), Plutos Ship Management, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Ark Seakonnect Shipmanagment LLC були попередніми менеджерами танкера.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Haydarpasa (Туреччина), Mersin (Туреччина), Tuapse (рф), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Pendik (Туреччина), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина), Gelendzhik (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Yuguan Maritime Inc п/о Godavari Ship Management (OPC) Pvt Ltd (0126554 / Індія / 01.01.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Godavari Ship Management (OPC) Pvt Ltd (0012900 / Індія / 01.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Godavari Ship Management (OPC) Pvt Ltd (0012900 / Індія / 24.09.2024)
Колишні назви судна
Zelda / Grace Glaciesruptor / Baltic Favour / TYAGARAJA
Прапори (попередні)
Сент-Кіттс і Невіс / Ліберія / Мальта / Кіпр / Габон
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top