ECHO
IMO 9276030
Оновлено: 24.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
ECHO
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
IMO
9276030
MMSI
314972000
Позивний
8P2476
Прапор (діючий)
Барбадос
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, стелі цін на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів, зокрема, у Балтійському, Чорному морях до третіх країн. Судно сертифіковано регулятором Indian Register of Shipping (IACS).
Судно через пов’язані компанії, зокрема Fornax Ship Management, підсанкційні компанії Oil Tankers SCF MGMT FZCO, Sun Ship Management афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до судна (набрання чинності 17 грудня 2024 року).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Судно через пов’язані компанії, зокрема Fornax Ship Management, підсанкційні компанії Oil Tankers SCF MGMT FZCO, Sun Ship Management афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до судна (набрання чинності 17 грудня 2024 року).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Dortyol (Туреччина), Bizerte (Туніс), Pendik (Туреччина), Tuzla (Туреччина), Lomonosov (рф), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина), St Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Reya Marine Corp п/о Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0116456 / ОАЕ / 01.12.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0013015 / ОАЕ / 01.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0013015 / ОАЕ / 01.12.2024)
Колишні назви судна
Elbrus
Прапори (попередні)
Габон / Ліберія / Мальта
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси