PATHFINDER

IMO 9577094
Оновлено: 24.12.2024
PATHFINDER
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
PATHFINDER
Категорія
Перевезення викопного палива
 Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9577094
MMSI
314976000
Позивний
8P2482
Прапор (діючий)
Барбадос
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту, вивезенні російської нафти з російських портів у Чорному морі до Лаконійської затоки (Греція) та третіх країн, веденні темної діяльності у морі з вимкненим синалом AIS.
Судно через пов’язані компанії, зокрема Fornax Ship Management, підсанкційні Sun Ship Management, Oil Tankers SCF MGMT FZCO афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден.
Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до судна (набрання чинності 17 грудня 2024 року).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Guamare Oil Terminal (Бразилія), Itaqui (Бразилія), Mersin (Туреччина), Paranagua (Бразилія), Porto De Suape (Бразилія), Porto Grande (Кабо-Верде), Santos (Бразилія), Tanger (Марокко), Ust-Luga (рф), Dortyol (Туреччина), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Barnabe Island Terminal (Бразилія), Ponta da Madeira (Бразилія), Point Central (Мавританія), St Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Shantal Navigation Corp п/о Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0094924 / ОАЕ / 27.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0013015 / ОАЕ / 27.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0013015 / ОАЕ / 09.10.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2011
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025