RYMO
IMO 9308857
Оновлено: 12.08.2025

Назва судна
RYMO
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9308857
Прапор (діючий)
MMSI
352004764
Позивний
3E7011
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
104955
Страхування P&I
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, зокрема, з російських портів у Балтійському, Чорному морях, веденні оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, зокрема, в районі Керченської протоки у Чорному морі, російського порту Усть-Луга, поблизу Оману).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Vysotsk (рф), Genoa (Італія), Jurong Island (Сінгапур), Mangalia (Румунія), Melilli Oil Terminal (Італія), Novorossiysk (рф), Omisalj (Хорватія), Sines (Португалія), Tuapse (рф), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Kochin (Індія), New Mangalore (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Jubail (Саудівська Аравія), Jizan (Саудівська Аравія), Rabigh (Саудівська Аравія), Gelendzhik (рф), St. Petersburg (рф), CPC Terminal (рф), Botas-Ceyhan Oil Terminal- Golovasi (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Serene Holdings Corp (6487122 / Сейшельські Острови / 29.04.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Serene Holdings Corp (6487122 / Сейшельські Острови / 29.04.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Fleetcraft Management LLC (0025548 / Азербайджан / 13.12.2024)
Колишні назви судна
Carmel
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Waigaoqiao Shipbuilding
Веб-ресурси