LUCKY FAIRY

IMO 9348479
Оновлено: 18.06.2025
LUCKY FAIRY
Назва судна
LUCKY FAIRY
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115838
IMO
9348479
MMSI
352003437
Позивний
3E5104
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, зокрема, з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону, веденні оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, зокрема, в районі порту Туапсе у Чорному морі, російських портів у Балтійському морі).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), As Sidr (Лівія), Augusta (Італія), Cagliari (Італія), Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Midia (Румунія), Milazzo (Італія), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Omisalj (Хорватія), Sidi Kerir (Єгипет), Tarragona (Іспанія), Trieste (Італія), Yantai (КНР), Yingkou (КНР), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Jamnagar- Sikka (Індія), Zawia Terminal (Лівія), Qingdao (КНР), Mellitah (Лівія), St. Petersburg (рф), CPC Terminal (рф), Botas-Ceyhan Oil Terminal- Golovasi (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Xingjun International Group (6426877 / Китайська Народна Республіка / 28.12.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Xingjun International Group (6426877 / Китайська Народна Республіка / 28.12.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Xingjun International Group (6426877 / Китайська Народна Республіка / 28.12.2023)
Колишні назви судна
Aegean Myth
Прапори (попередні)
Греція Греція
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top