LEBRE

IMO 9255672
Оновлено: 18.06.2025
LEBRE
Назва судна
LEBRE
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105330
IMO
9255672
MMSI
314001008
Позивний
8P2539
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з переважно з квітня 2024 року з російських портів Висоцьк, Приморськ, Усть-Луга у Балтійському морі. Саме з цього часу відбулася остання зміна власника та менеджерів судна. З квітня 2024 року власником та комерційним менеджером танкера є компанія My Fallen Ltd, зареєстрована на Сейшельських островах за адресою (Suite 10, 3rd Floor, La Ciotat, Mont Fleuri, Mahe Island Seychelles), що масово використовується для реєстрації компаній власників/менеджерів танкерів тіньового флоту. Разом з тим ISM-менеджером танкера з квітня 2024 року є компанія з Азербайджану Marine Guardian Shipmanagement, яка здійснює керує підсанкційними танкерами російського тіньового флоту ІМО 9304356, ІМО 9330472.
Танкер при експорті російської нафти/нафтопродуктів вдається до застосування оманливих практик - вимкнення AIS та ведення темної діяльності поблизу російського порту Усть-Луга у січні 2025 року, у Кольській затоці, де знаходиться підсанкційне плавуче нафтосховище ІМО 9217979, що є ключовим елементом у схемі експорту російської арктичної сирої нафти
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 червня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовані санкції у зв'язку з перевезенням нафти/нафтопродуктів російського походження з росії до третіх країн.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ashtart Oil Terminal (Туніс), Bejaia (Алжир), Beshayer Oil Terminal (Судан), Elevsis (Греція), Vysotsk (рф), Genoa (Італія), Jebel Dhanna (ОАЕ), Jurong Island (Сінгапур), La Coruna (Іспанія), Milazzo (Італія), Mundra (Індія), Ras Lanuf (Лівія), Sidi Kerir (Єгипет), Zirkuh (ОАЕ), Ust-Luga (рф), Jeddah (Саудівська Аравія), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Marmara (Туреччина), Vadinar (Індія), New Mangalore (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Tanjong Bin (Малайзія), Labuan (Малайзія), Jubail (Саудівська Аравія), Rabigh (Саудівська Аравія), Falconara (Італія), Pachi Oil Term. (Греція), Tuzla Shipyard (Туреччина), Ra's al maajjiz (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
My Fallen Ltd (6469656 / Сейшельські Острови / 04.04.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
My Fallen Ltd (6469656 / Сейшельські Острови / 04.04.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Marine Guardian Shipmanagement (6464638 / Азербайджан / 04.04.2024)
Колишні назви судна
Isabella
Прапори (попередні)
Мальта Мальта / Острови Кука Острови Кука
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top