CRIUS
IMO 9251274
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
CRIUS
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
104964
IMO
9251274
MMSI
352002070
Позивний
3E3759
Прапор (діючий)
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції
США
, Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті підсанккційної російської нафти/нафтопродуктів з російських портів в Балтійському морі (Усть-Луга, Приморськ) переважно до Індії, тихоокеанського регіону (Козьміно) до КНР, вдається до оманливих, високоризованих практик з вимкненням AIS поблизу Малайзії, рф. Танкер заходив у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала price cap $60 за барель російської нафти.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Ningbo (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Yantai (КНР), Yingkou (КНР), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Dongying (КНР), New Mangalore (Індія), Qingdao (КНР), Dalian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Crius LTD п/о Shunxiang Ship Management Ltd (6355621 / КНР / 15.11.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
East Ocean Shipping LTD-Mai (6403778 / КНР / 19.05.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
East Ocean Shipping LTD-Mai (6403778 / КНР / 01.09.2023)
Колишні назви судна
Khafji / Aldebaran Star
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси