CRIUS
IMO 9251274
Оновлено: 27.02.2025

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
CRIUS
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9251274
MMSI
352002070
Позивний
3E3759
Прапор (діючий)
Санкції
ЄС
, Великобританія
, США
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті підсанккційної російської нафти/нафтопродуктів з російських портів в Балтійському морі (Усть-Луга, Приморськ) переважно до Індії, тихоокеанського регіону (Козьміно) до КНР, вдається до оманливих, високоризованих практик з вимкненням AIS поблизу Малайзії, рф. Танкер заходив у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала price cap $60 за барель російської нафти.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Ningbo (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Yantai (КНР), Yingkou (КНР), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Dongying (КНР), New Mangalore (Індія), Qingdao (КНР), Dalian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Crius LTD п/о Shunxiang Ship Management Ltd (6355621 / КНР / 15.11.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
East Ocean Shipping LTD-Mai (6403778 / КНР / 19.05.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
East Ocean Shipping LTD-Mai (6403778 / КНР / 01.09.2023)
Колишні назви судна
Khafji / Aldebaran Star
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси