LEONA

IMO 9299721
Оновлено: 22.03.2025
LEONA
Назва судна
LEONA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
106004
IMO
9299721
MMSI
668116311
Позивний
S9A3111
Прапор (діючий)
Сан-Томе і Принсіпі Сан-Томе і Принсіпі
Страхування P&I
North of England P&I Association
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна, що вважається частиною тіньового флоту, здійснював захід у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала верхню межу price cap.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Novorossiysk (рф), Tuapse (рф), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Qingdao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Demeter Ble LTD п/о Munne Co Ltd (0075111 / КНР / 11.12.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Munne Co Ltd (6342206 / КНР / 06.09.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Munne Co Ltd (6342206 / КНР / 06.09.2022)
Колишні назви судна
Ruwais / Amba Bhargavi / Ocean Mare / Oberon / Cepheus
Прапори (попередні)
Катар Катар / Індія Індія / Сінгапур Сінгапур / Ліберія Ліберія / Панама Панама
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top