LEOPARD

IMO 9284594
Оновлено: 03.06.2025
LEOPARD
Назва судна
LEOPARD
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105174
IMO
9284594
MMSI
574005550
Позивний
XVKF7
Прапор (діючий)
В'єтнам В'єтнам
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7, ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в екпорті російської нафти з російських портів у Балтійському морі до третіх країн, веденні темної діяльності в морі.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з 2022 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Kali Limenes (Греція), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Bedi Bunder (Індія), Fujairah (ОАЕ), Pendik (Туреччина), Tuzla (Туреччина), Jamnagar- Sikka (Індія), Ain Sukhna Terminal (Єгипет), Dung Quat (В'єтнам), Dalian (КНР), Icdas (Туреччина), Rabigh (Саудівська Аравія), St. Petersburg (рф), Pulau Ayer Chawan (Сінгапур), King Fahd (Саудівська Аравія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Hung Phat Maritime Trading (6198018 / В'єтнам / 27.12.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Hung Phat Maritime Trading (6198018 / В'єтнам / 27.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Hung Phat Maritime Trading (6198018 / В'єтнам / 27.12.2024)
Колишні назви судна
Bunga Kelana 8
Прапори (попередні)
Малайзія Малайзія
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top