FURIA

IMO 9257802
Оновлено: 04.06.2025
FURIA
Назва судна
FURIA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
104996
IMO
9257802
MMSI
314997000
Позивний
8P2527
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні російської нафти до третіх країн нафти з російських портів у Балтійському морі, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності", зокрема у Балтійському морі поблизу узбережжя росії, Сінгапуру, Малайзії, КНР, Індонезії, Філіппін, В'єтнаму.
У вересні 2021 року United Against Nuclear Iran (UANI) включило танкер до публічного списку суден, підозрюваних у причетності до незаконного перевезення іранської нафти.
росія створила власний тіньовий флот танкерів здебільшого із старих танкерів, багато з яких мають досвід роботи в умовах санкцій, застосованих до режимів країн, таких як Іран. Із початку російського повномасштабного вторгнення в Україну в лютому 2022 року понад 100 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI передбачив, що рф задіє "армаду привидів" для забезпечення надходження надприбутків від здійснення експорту нафти, зокрема, до свого китайського партнера.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Longkou Gang (КНР), Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Port Dickson (Малайзія), Port Klang (Малайзія), Yantai (КНР), Port Said (Єгипет), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Al Basra Oil Terminal (Ірак), Suez (Єгипет), Meishan (КНР), Aoshan Oil Terminal (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Qianwan (КНР), New Mangalore (Індія), Skaw (Данія), Batu Ampar (Індонезія), Dagang (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Whispering Willow Corp (6487198 / Сейшельські Острови / 02.06.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Whispering Willow Corp (6487198 / Сейшельські Острови / 02.06.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Harbor Harmony Shipmanagement (6465830 / Азербайджан / 02.06.2024)
Колишні назви судна
Eagle Tacoma / Chola Queen
Прапори (попередні)
Сінгапур Сінгапур / Панама Панама / Острови Кука Острови Кука
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top