FURIA

IMO 9257802
Оновлено: 15.11.2024
FURIA
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
FURIA
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
 Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9257802
MMSI
314997000
Позивний
8P2527
Прапор (діючий)
Барбадос
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні російської нафти до третіх країн нафти з російських портів у Балтійському морі, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності", зокрема у Балтійському морі поблизу узбережжя росії, Сінгапуру, Малайзії, КНР, Індонезії, Філіппін, В'єтнаму.
Судно сертифіковане регулятором Registro Italiano Navale (IACS).
У вересні 2021 року United Against Nuclear Iran (UANI) включило танкер до публічного списку суден, підозрюваних у причетності до незаконного перевезення іранської нафти.
росія створила власний тіньовий флот танкерів здебільшого із старих танкерів, багато з яких мають досвід роботи в умовах санкцій, застосованих до режимів країн, таких як Іран. Із початку російського повномасштабного вторгнення в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI передбачив, що рф задіє "армаду привидів" для забезпечення надходження надприбутків від здійснення експорту нафти, зокрема, до свого китайського партнера.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Longkou Gang (КНР), Ningbo (КНР), Port Dickson (Малайзія), Port Klang (Малайзія), Yantai (КНР), Port Said (Єгипет), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Al Basra Oil Terminal (Ірак), Suez (Єгипет), Meishan (КНР), Aoshan Oil Terminal (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Qianwan (КНР), New Mangalore (Індія), Skaw (Данія), Batu Ampar (Індонезія), Dagang (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Whispering Willow Corp (6487198 / Сейшельські Острови / 02.06.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Whispering Willow Corp (6487198 / Сейшельські Острови / 02.06.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Harbor Harmony Shipmanagement (6465830 / Азербайджан / 02.06.2024)
Колишні назви судна
Chola Queen / Eagle Tacoma
Прапори (попередні)
Панама / Сінгапур
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Marugame Yard (Японія)
War & Sanctions 2024