SERENA
IMO 9255660
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
SERENA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105330
IMO
9255660
MMSI
629009448
Позивний
C5J460
Прапор (діючий)
Страхування P&I
-
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях до третіх країн.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
17 грудня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку з перевезенням нафти або нафтопродуктів, які походять з росії, або з росії до третьої країни.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33); сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Cagliari (Італія), Vysotsk (рф), Izmit (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Lisboa (Португалія), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), New Mangalore (Індія), Aseng Offshore Terminal (Екваторіальна Гвінея)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Fletado Shipping LTD п/о Argonaut Fleet Services LTD (6181907 / Гонконг / 04.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Argonaut Fleet Services LTD (0007731 / Гонконг / 04.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Argonaut Fleet Services LTD (0007731 / Гонконг / 04.09.2024)
Колишні назви судна
Seascout / Pontus I
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси