YODAN
IMO 9304356
Оновлено: 08.11.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
YODAN
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9304356
MMSI
518999377
Позивний
E5U5358
Прапор (діючий)
Острови Кука
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Танкер сертифікований регулятором Registro Italiano Navale (IACS).
За даними United Against Nuclear Iran, судно у 2021 році брало участь у численних STS операціях з іранською нафтою.
росія створила власний тіньовий флот танкерів здебільшого із старих танкерів, багато з яких мають досвід роботи в умовах санкцій, застосованих до режимів країн, таких як Іран. Із початку російського повномасштабного вторгнення в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI передбачив, що рф задіє "армаду привидів" для забезпечення надходження надприбутків від здійснення експорту нафти, зокрема, до свого китайського партнера.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії.
Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Таким чином, "тіньовий флот" продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для рф в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Танкер сертифікований регулятором Registro Italiano Navale (IACS).
За даними United Against Nuclear Iran, судно у 2021 році брало участь у численних STS операціях з іранською нафтою.
росія створила власний тіньовий флот танкерів здебільшого із старих танкерів, багато з яких мають досвід роботи в умовах санкцій, застосованих до режимів країн, таких як Іран. Із початку російського повномасштабного вторгнення в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI передбачив, що рф задіє "армаду привидів" для забезпечення надходження надприбутків від здійснення експорту нафти, зокрема, до свого китайського партнера.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії.
Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Таким чином, "тіньовий флот" продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для рф в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Gelibolu (Туреччина), Novorossiysk (рф), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Jamnagar Terminal (Індія), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Grannus Shipholding LTD (0025755 / Сейшельські Острови / 18.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Grannus Shipholding LTD (0025755 / Сейшельські Острови / 18.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Marine Guardian Shipmanagement (6464638 / Азербайджан / 18.09.2024)
Колишні назви судна
Jeno / Hera 1 / Hera / Seapacis
Прапори (попередні)
Коморські острови / Панама / Вануату / Гонконг
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Namura Shipbuilding Co. Ltd (Японія)
Веб-ресурси