LONG BAI
IMO 9388754
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
LONG BAI
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
108770
IMO
9388754
MMSI
352002820
Позивний
3E4609
Прапор (діючий)
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів у Балтійському морі, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Власником та комерційним менеджером судна є компанія Xingfu Hai Shipping Ltd (Сейшельські острови), флот якої складається лише з танкера ІМО 9388754.
Попереднім ISM-менеджером танкера є китайська компанія Jiangtai Shipmanagement Co Ltd, яка здійснює управління безпекою ще одного танкера ІМО 9294331, афілійованого з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства) - одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів. 22 лютого 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до Fractal Marine DMCC у зв’язку з її залученістю до обслуговування російського енергетичного сектору.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна, що вважається частиною тіньового флоту, здійснював захід у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала верхню межу price cap.
Власником та комерційним менеджером судна є компанія Xingfu Hai Shipping Ltd (Сейшельські острови), флот якої складається лише з танкера ІМО 9388754.
Попереднім ISM-менеджером танкера є китайська компанія Jiangtai Shipmanagement Co Ltd, яка здійснює управління безпекою ще одного танкера ІМО 9294331, афілійованого з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства) - одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів. 22 лютого 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до Fractal Marine DMCC у зв’язку з її залученістю до обслуговування російського енергетичного сектору.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна, що вважається частиною тіньового флоту, здійснював захід у російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала верхню межу price cap.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Lianyungang (КНР), Nakhodka (рф), Sines (Португалія), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Aoshan Oil Terminal (КНР), Nianyuwan (КНР), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Dongying (КНР), Terminal BZ 34 (КНР), Vadinar (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Qingdao (КНР), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Xingfu Hai Shipping LTD (6413774 / Сейшельські Острови / 13.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Xingfu Hai Shipping LTD (6413774 / Сейшельські Острови / 13.06.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Jun Hai Ships Co LTD (0009596 / КНР / 03.12.2024)
Колишні назви судна
Ocean Trader / Ocean Avra / Wei Feng
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Waigaoqiao Shipbuilding (КНР)
Веб-ресурси