NARCISSUS
IMO 9232931
Оновлено: 09.06.2025

Назва судна
NARCISSUS
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
159367
IMO
9232931
MMSI
352002661
Позивний
3E4983
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, активно вдається до ведення темної діяльності в районі Темрюкської затоки, російського порту Усть-Луга.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Yantai (КНР), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Maday (М'янма), Qingdao (КНР), Pengerang (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Taihong Shipping Ltd (6399616 / Гонконг / 15.05.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Taihong Shipping Ltd (6399616 / Гонконг / 15.05.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Delta Ships Management Ltd (6297717 / Китайська Народна Республіка / 18.05.2023)
Колишні назви судна
SKS Sinni / Okeanos
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси