EVENTIN

IMO 9308065
Оновлено: 22.03.2025
EVENTIN
Назва судна
EVENTIN
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
152013
IMO
9308065
MMSI
352001758
Позивний
3E2594
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС та політики price-cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях переважно до КНР, Індії, вдається до практики ведення "темної" діяльності у морі із вимкненням сигналу AIS.
10 січня 2025 року 19-річний танкер завантажений російською нафтою (99 тис тонн) в порту Усть-Луга втратив управління у Балтійському морі. За даними німецького Havariekommando у судна відмовили системи електроживлення та двигун, воно втратило здатність маневрувати і стало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Танкер був взятий на буксир німецькими суднами, які у штормову погоду (9-ти бальний шторм, хвилі 3-4 метри) на малій швидкості тягнули завантажений російською нафтою танкер на схід до Засниці в обхід мису Аркона. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Судно афілійоване з компанією Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства) - одним із провідних у 2022-2023 роках операторів російського тіньового флоту, що відіграв значну роль у транспортуванні російської нафти, а також з пов'язаною з Fractal компанією Wanta Shipping LLC-FZ. Fractal Marine DMCC керувала флотом із 28 танкерів як посередник між власниками та фрахтувальниками суден. Fractal Marine DMCC разом з Gatik Ship Management (Індія) та Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ, під санкціями Сполученого Королівства) вважаються провідними операторами російського тіньового флоту, що на початку 2023 року зібрали флот із близько 90 танкерів, 90 % яких здійснювали транспортування російської нафти/нафтопродуктів з балтійських та чорноморських портів росії до Індії, КНР, Туреччини, Близького Сходу, Африки та Південної Америки. Зібраний Fractal та Gatik менш ніж за рік флот нафтових танкерів на $2 млрд міг транспортувати понад 40 млн барелів нафти/нафтопродуктів. Fractal Marine DMCC, Gatik Ship Management та Radiating World Shipping Services LLC на танкерному ринку допомагали російській нафті продовжувати циркулювати по всьому світу, а уряду рф забезпечувати багатомільярдні доходи в обхід санкцій.
22 лютого 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до Fractal Marine DMCC у зв’язку з її залученістю до обслуговування російського енергетичного сектору. Після санкціонування Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити введені Сполученим Королівством санкції проте програла у суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Khawr Fakkan (ОАЕ), Lanshan (КНР), Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Ras Tanura (Саудівська Аравія), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), New Mangalore (Індія), Visakhapatnam (Індія), Skaw (Данія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Sassnitz (Німеччина), Port Rashid (ОАЕ)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Laliya Shipping Corp (6505782 / 22.05.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Vaigai Lines Inc (6337157 / Маршаллові Острови / 22.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Wanta Shipping LLC-FZ (6367332 / ОАЕ / 17.01.2023)
Колишні назви судна
Storviken / Charvi
Прапори (попередні)
Норвегія Норвегія / Багамські Острови Багамські Острови
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top