SEASKY
IMO 9237412
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
SEASKY
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105010
IMO
9237412
MMSI
268242902
Позивний
T7BN2
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів у Балтійському морі, тихоокеанського регіону, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі поблизу Малайзії, Оману, В'єтнаму, Таїланду, Індонезії.
З початку 2024 року танкер перевіз десятки тисяч метричних тонн мазуту від імені підсанкційної Національної іранської нафтової компанії (NIOC) до КНР.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
13 березня 2025 року США застосовано санкції до судна в рамках застосування обмежень до нафтового/нафтохімічного сектору Ірану.
З початку 2024 року танкер перевіз десятки тисяч метричних тонн мазуту від імені підсанкційної Національної іранської нафтової компанії (NIOC) до КНР.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
13 березня 2025 року США застосовано санкції до судна в рамках застосування обмежень до нафтового/нафтохімічного сектору Ірану.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Kawasaki Ko (Японія), Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Ningbo (КНР), Oita (Японія), Port Dickson (Малайзія), Pulau Sebarok (Сінгапур), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Incheon (Республіка Корея), Jamnagar Terminal (Індія), Shimotsu (Японія), Baima (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Seasky Marine Co Ltd (6499567 / Китайська Народна Республіка / 07.05.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Seasky Marine Co Ltd (6499567 / Китайська Народна Республіка / 07.05.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Seasky Marine Co Ltd (6499567 / Китайська Народна Республіка / 28.05.2024)
Колишні назви судна
Hontao / Jag Lavanya
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси