SEASKY
IMO 9237412
Оновлено: 12.11.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
SEASKY
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9237412
MMSI
268242902
Позивний
T7BN2
Прапор (діючий)
Сан Маріно
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів у Балтійському морі, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі поблизу Малайзії, Оману, В'єтнаму, Таїланду, Індонезії. Судно сертифіковано регулятором China Classification Society (IACS).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Таким чином, "тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Таким чином, "тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Kawasaki Ko (Японія), Longkou Gang (КНР), Ningbo (КНР), Oita (Японія), Pulau Sebarok (Сінгапур), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Incheon (Республіка Корея), Jamnagar Terminal (Індія), Shimotsu (Японія), Baima (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Seasky Marine Co LTD (6499567 / КНР / 07.05.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Seasky Marine Co LTD (6499567 / КНР / 07.05.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Seasky Marine Co LTD (6499567 / КНР / 28.05.2024)
Колишні назви судна
Hontao / Jag Lavanya
Прапори (попередні)
Панама / Індія
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси