NAXOS
IMO 9336426
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
NAXOS
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105827
IMO
9336426
MMSI
352002674
Позивний
3E4994
Прапор (діючий)
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону, вдається до ведення темної діяльності з вимкненням AIS поблизу російського порту Усть-Луга.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Caishan Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Gaurik Ship Management LLP, Galena Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management LLP, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Caishan Ship Management були попередніми менеджерами танкера.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Caishan Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Gaurik Ship Management LLP, Galena Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management LLP, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Caishan Ship Management були попередніми менеджерами танкера.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Tuapse (рф), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Altinova (Туреччина), Vadinar (Індія), Paradip (Індія), New Mangalore (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Qingdao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Arctictransit Maritime LTD (6467601 / ОАЕ / 01.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Arctictransit Maritime LTD (6467601 / ОАЕ / 01.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Bisu Marine & Shipping (6475924 / Індія / 17.03.2024)
Колишні назви судна
Sifis / Bergitta / SPT Crusader
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Tsuneishi Tadotsu Factory (Японія)
Веб-ресурси