MA JIN
IMO 9346744
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
MA JIN
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115915
IMO
9346744
MMSI
352003394
Позивний
3E7545
Прапор (діючий)
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з компанією Orion Ship Management, пов'язаною з Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій. Orion Ship Management у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management LLP, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping (India), Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management були залучені до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Компанія Orion Ship Management була попереднім менеджером танкера.
У рамках введення обмежень до тіньового флоту рф 24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з компанією Orion Ship Management, пов'язаною з Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій. Orion Ship Management у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management LLP, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping (India), Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management були залучені до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Компанія Orion Ship Management була попереднім менеджером танкера.
У рамках введення обмежень до тіньового флоту рф 24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Corpus Christi (США), Dai Hang (В'єтнам), Freeport (США), Houston (США), Jurong Island (Сінгапур), Kawasaki Ko (Японія), Lutong (Малайзія), Map Ta Phut (Таїланд), Melilli Oil Terminal (Італія), Muara Harbor (Бруней), Novorossiysk (рф), Port Dickson (Малайзія), Pulau Bukom (Сінгапур), Pulau Sebarok (Сінгапур), Seria Oil Loading Terminal (Бруней), Ust-Luga (рф), Jamnagar Terminal (Індія), Shimotsui (Японія), Whitegate (Ірландія), Pointe a Pierre (Тринідад і Тобаго), Birkenhead (Великобританія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Citrine Shipping INC-SEY п/о Varuna Ship Management (6428768 / Індія / 13.12.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Varuna Ship Management (6475371 / Індія / 25.04.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Varuna Ship Management (6475371 / Індія / 25.04.2024)
Колишні назви судна
P. Kikuma / Fsl Shanghai / Action
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси