REINEL

IMO 9311531
Оновлено: 18.08.2025
REINEL

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
LINDOR
Прапор
Гамбія Гамбія
MMSI
629009602
Позивний
C5J704
Назва судна
REINEL
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
IMO
9311531
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
239
Валовий тоннаж
56204
Дедвейт
105522
Страхування P&I
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
LINDOR
Прапор
Гамбія Гамбія
MMSI
629009602
Позивний
C5J704
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
З квітня 2024 року по червень 2025 року власником, керівником та комерційним менеджером танкера була компанія Qatif Maritime Inc (Сейшельські острови), ISM-менеджером – індійська компанія Beacon Ship Management.
Танкер ІМО 9311531 афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Galena Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Galena Ship Management були попередніми менеджерами танкера ІМО 9311531.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Після санкціонування відбулися зміни у менеджменті, назві судна. Судно ходить під прапором Малаві, водночас Уряд Малаві заявив, що новостворений реєстр суден, в якому було позначено танкери, що перебувають під санкціями, є шахрайською операцією.
25 червня 2025 року танкер вийшов з російського порту Находка завантаженим та 03 липня 2025 року здійснив виклик у порт Jinzhou (КНР).
Згідно з даними GISIS IMO, регістрова назва судна REINEL, прапор позначений як "Malawi False". При цьому танкер ходить під назвою LINDOR, прапором Гамбії.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Jinzhou Wan (КНР), Karabiga (Туреччина), Nakhodka (рф), Ras Sudr (Єгипет), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Jeddah (Саудівська Аравія), Beirut (Ліван), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Adabiya (Єгипет), Vadinar Terminal (Індія), Paradip offshore (Індія), New Mangalore (Індія), Wei Hai Harbour (КНР), Skaw (Данія), Jamnagar- Sikka (Індія), Icdas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Viman Maritime Inc (0262521 / Сейшельські Острови / 06.06.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Viman Maritime Inc (0262521 / Сейшельські Острови / 06.06.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (06.06.2025)
Колишні назви судна
Star Lady / Sulu Sea / SL Success / Hao Yu / Lefkada / Afkada
Прапори (попередні)
Острів Мен Острів Мен / Ліберія Ліберія / Сент-Кіттс і Невіс Сент-Кіттс і Невіс / Габон Габон
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Sumitomo Heavy Industries
War & Sanctions 2025
To top