LYRA

IMO 9314088
Оновлено: 03.12.2024
LYRA
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
LYRA
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9314088
MMSI
352001732
Позивний
3E2571
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС задіяний у вивезенні нафти з російських портів У Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону переважно до КНР, Індії.
Судно сертифіковано регулятором Korean Register (IACS).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму країни-агресора для фінансування війни проти Україні. З лютого 2022 року по 22 листопада 2024 року росія заробила майже 546 млрд євро доходів від експорту нафти (69% всіх доходів від експорту викопного палива). У 2023 році близько третини всіх податкових надходжень росії надійшло від продажу нафти і газу. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за жовтень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 210 млн євро на день, 83% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано тіньовими танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 17% від загальної вартості експортованої російської нафти у жовтні.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Ningbo (КНР), Tanjung Pelepas (Малайзія), Tuapse (рф), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Meishan (КНР), Aoshan Oil Terminal (КНР), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Dongying (КНР), Terminal BZ 34 (КНР), New Mangalore (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Kat Dennings LTD п/о Coureage Co LTD (6335805 / КНР / 10.08.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Coureage Co LTD (6207374 / КНР / 10.08.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Coureage Co LTD (6207374 / КНР / 10.08.2022)
Колишні назви судна
Seachance / Ruby River / Ruby Queen
Прапори (попередні)
Мальта
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Koyo Dockyard Co. LTD (Японія)
War & Sanctions 2025