BABYLON
IMO 8902474
Оновлено: 31.07.2025

Назва судна
BABYLON
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
IMO
8902474
Прапор (діючий)
MMSI
630001156
Позивний
J5AS2
Тип судна
Балкер (навалочник)
Довжина (м)
182.8
Валовий тоннаж
24773
Дедвейт
42284
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у схемах викрадення українського зерна з ТОТ Крим (Україна). Зокрема судно методом STS здійснювало завантаження на борт в районі Керченської протоки з російських суден IMO 8721272, IMO 8959219, заочно арештованих українським судом за участь у перевезеннях викраденого рф з ТОТ України українського зерна.
Судно у 2024 році продовжує регулярно вдаватися до практики провадження так званої "темної" діяльності у перевантажувальному районі у Керченській протоці, який з 2023 року активно використовується росією для здійснення перевантажень методом STS з іншими суднами, зокрема, з метою "легалізації" викраденого українського зерна, перенаправлення його до третіх країн під виглядом зерна російського походження.
Судно з грудня 2022 року афілійоване з турецькою компанією Alemax Denizcilik ve Gemi Isletmeciligi Ticaret Limited Sirketi, створеною у 2022 році росіянином Олександр Алексєєв.
Судно у 2024 році продовжує регулярно вдаватися до практики провадження так званої "темної" діяльності у перевантажувальному районі у Керченській протоці, який з 2023 року активно використовується росією для здійснення перевантажень методом STS з іншими суднами, зокрема, з метою "легалізації" викраденого українського зерна, перенаправлення його до третіх країн під виглядом зерна російського походження.
Судно з грудня 2022 року афілійоване з турецькою компанією Alemax Denizcilik ve Gemi Isletmeciligi Ticaret Limited Sirketi, створеною у 2022 році росіянином Олександр Алексєєв.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Alexandria (Єгипет), Ashdod (Ізраїль), Haifa (Ізраїль), Iskenderun (Туреччина), Novorossiysk (рф), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Zeytinburnu (Туреччина), Beirut (Ліван), Pendik (Туреччина), Altinova- Shipyard (Туреччина), Tuzla (Туреччина), El dekheila (Єгипет), Zhelezny Rog (рф), Icdas (Туреччина), Yesilovacik (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Resource Maritime DMCC (0062708 / Об'єднані Арабські Емірати / 31.01.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Capramar Gemi Isletmecilig (6315918 / Туреччина / 31.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Capramar Gemi Isletmecilig (6315918 / Туреччина / 13.11.2024)
Колишні назви судна
Sayany / Almi / Ak Ceren / Petra II / Horasan
Прапори (попередні)
Рік будівництва
1991
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси