SPARK

IMO 9310525
Оновлено: 12.08.2025
SPARK
Назва судна
SPARK
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
IMO
9310525
Прапор (діючий)
Палау Палау
MMSI
511101766
Позивний
T8A5253
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
115338
Страхування P&I
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ЧУМАКОВ Андрій Юрійович
ЧУМАКОВ Андрій Юрійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів, у тому числі з вимкненням системи AIS.
Власником, керівником, комерційним менеджером танкера з березня 2024 року є невідома компанія Narus Maritime Corp (Сейшельські острови), флот якої складається лише з танкера ІМО 9310525. ISM-менеджером судна з серпня 2024 року є компанія Oceanix Management FZE (ОАЕ), флот якої складається з цього судна та танкера ІМО 9332810, до якого Об’єднаним Королівством 17 жовтня 2024 року застосовано санкції в рамках застосування обмежень до "тіньового флоту", задіяного у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів з росії до третіх країн.
Танкер ІМО 9310525 афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Galena Ship Management, Gaurik Ship Management LLP, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management LLP, Nautilus Shipping (India), Plutos Ship Management, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Ark Seakonnect Shipmanagment LLC були попередніми менеджерами танкера ІМО 9310525.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9310525.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Vadinar Terminal (Індія), Duqm (Оман), New Mangalore (Індія), Ain Sukhna Terminal (Єгипет), Rabigh (Саудівська Аравія), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Narus Maritime Corp (6466081 / Сейшельські Острови / 02.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Narus Maritime Corp (6466081 / Сейшельські Острови / 02.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
An Ning Hu Shipmanagement (0229465 / Китайська Народна Республіка / 21.06.2025)
Колишні назви судна
Elia / Ionia / Oilstar
Прапори (попередні)
Нідерланди Нідерланди / Ліберія Ліберія / Греція Греція / Сент-Кіттс і Невіс Сент-Кіттс і Невіс / Габон Габон / Джибуті Джибуті / Гвінея-Бісау Гвінея-Бісау
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Sanoyas Mizushima Works & Shipyard
War & Sanctions 2025
To top