Christophe De Margerie

IMO 9737187
Оновлено: 09.10.2024
Christophe De Margerie
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Christophe De Margerie
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення LNG з порушенням обмежень
Тип судна
Танкер СПГ
IMO
9737187
MMSI
352002442
Позивний
3E4097
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
У серпні 2024 році зафіксовані перші відвантаження/перевантаження STS СПГ з підсанкційного об’єкту “Арктік СПГ-2” суднами, до яких в подальшому були застосовані санкції партнерів.
Разом з цим існує ймовірність, що раніше, ніж у серпні 2024 року, СПГ-танкер “Christophe De Margerie” здійснив відвантаження першої партії СПГ з "Арктік СПГ-2" в Європу, операція з відвантаження була проведена у період 06-11 червня 2024 року, але це не було повноцінною партією, а блендом СПГ з "Ямал СПГ". У період з 08-09 червня, 09-10 червня 2024 році судном було застосовано так звану “темну” діяльність поблизу порту Сабетта в Обській затоці.
"Арктік СПГ-2" є другим після "Ямал СПГ" великотоннажним проектом підсанкційного ПАТ "Новатек" з видобутку природного газу та виробництва скрапленого природного газу на Гиданському півострові. У листопаді 2023 року та лютому 2024 США та Об’єднаним Королівством відповідно застосовано санкції до російського проекту "Арктік СПГ-2", що має стратегічне значення для уряду рф.
СПГ-танкер "Christophe de Margerie" пов’язаний з компанією Gas Carriers SCF MGMT FZCO (ОАЕ), афілійованою із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інштх. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах санкцій.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Zeebrugge (Бельгія), Zhoushan (КНР), Sabetta (рф), Erman (КНР), Tieshan (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Zelitiko Shipping Co Ltd п/о Gas Carriers SCF MGMT FZCO (5809375 / ОАЕ / 27.03.2017)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Gas Carriers SCF MGMT FZCO (6396395 / ОАЕ / 07.04.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Gas Carriers SCF MGMT FZCO (6396395 / ОАЕ / 07.04.2023)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Кіпр
Рік будівництва
2016
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024