ULUC KA

IMO 9228801
Оновлено: 23.06.2025
ULUC KA
Назва судна
ULUC KA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
37272
IMO
9228801
MMSI
271051063
Позивний
TCA7379
Прапор (діючий)
Туреччина Туреччина
Страхування P&I
Standard P&I Club per Charles Taylor & Co
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у вивезенні у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-caр російської нафти з порту Новоросійськ у Чорному морі до портів Туреччини. У 2025 року танкер здійснює заходи в російські порти з нафтовими терміналами, зокрема в термінал Шесхаріс (Новоросійськ), який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801). Танкер у 2025 році вдається до ведення темної діяльності поблизу ТОТ Крим України, в районі Керченської протоки.
У березні, квітні 2023 року танкер був задіяний в експорті декількох партій нафтопродуктів з російського порту Туапсе, відправником вантажів було підсанкційне ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем компанія Gms Trading Middle East DMCC (ОАЕ), заснована 16 лютого 2022 року. В Туапсе розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом.
Також судно задіяне у перевалці російської нафти у районі декількох десятків морських миль на південний схід від порту Констанца (Румунія) через бункеровку з танкером "New Trust" (ІМО 9274812), афілійованим з грецькою компанії New Shipping Ltd, який, в свою чергу, задіяний у бункеруванні з російськими танкерами, що вивозять нафтопродукти з російських портів у Чорному морі. Так, судно здійснює швартовки в морі поблизу порту Констанца, зокрема з танкерами "Dmitry Pokrovsky", "VF Tanker 3", "VF Tanker 4", "Caspian Stream", "Andropov", які здійснювали рейси з портів Темрюк та Новоросійськ.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Canakkale (Туреччина), Yilport/Gebze (Туреччина), Golcuk Burnu (Туреччина), Novorossiysk (рф), Evyap Port (Туреччина), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Batumi (Грузія), Marmara Butangas Terminal (Туреччина), Altinova- Shipyard (Туреччина), Sheskharis (рф), Marmara (Туреччина), Opet Marmara Terminal (Туреччина), Poti (Грузія), Kulevi (Грузія), Akcansa (Туреччина), Atherinolakos (Греція), Limas (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
White Tankers Gemi Islet (6318872 / Туреччина / 25.01.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
White Tankers Gemi Islet (6318872 / Туреччина / 25.01.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
White Tankers Gemi Islet (6318872 / Туреччина / 25.01.2023)
Колишні назви судна
Flores I / Flores / Baltic Sky I
Прапори (попередні)
Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Панама Панама / Німеччина Німеччина / Мальта Мальта / Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2001
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top