ZALIV ANIVA

IMO 9418494
Оновлено: 22.03.2025
ZALIV ANIVA
Назва судна
ZALIV ANIVA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
102946
IMO
9418494
MMSI
620999817
Позивний
D6A3816
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
-
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ЖАКІБОВ Юрій Вікторович
ЖАКІБОВ Юрій Вікторович
Обґрунтування
Інформація про судно
Судно задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС та політики price-cap на російську нафту до третіх країн.
Судно через пов’язані компанії, зокрема Stream Ship Management FZCO, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
11 вересня 2024 року Сполученим Королівством застосовані санкції до 10 нафтових танкерів (у тому числі до ІМО 9418494), пов'язаних із перевезенням нафти або нафтопродуктів із росії до третіх країн.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Lianyungang (КНР), Nakhodka (рф), Ningbo (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Zhoushan (КНР), Gulei (КНР), Prigorodnoye (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Kandita Shipping Hk Ltd п/o Stream Ship Management FZCO (6361850 / ОАЕ / 06.07.2010)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Stream Ship Management FZCO (6450201 / ОАЕ / 14.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Starfish Ship Management (0024553 / ОАЕ / 24.09.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Кіпр Кіпр / Панама Панама
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top