Ant
IMO 8407230
Оновлено: 09.09.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Ant
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Викрадення іншої української продукції
Постачання продукції на ТОТ
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
IMO
8407230
MMSI
273355250
Позивний
UAFS
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у викраденні українського зерна із зернового терміналу "Авліта" в тимчасово окупованому Севастополі (ТОТ Крим, Україна) в липні, серпні 2022 року на перевалку в російському порту Кавказ, а також із порту Керч (ТОТ Крим, Україна).
Українським судом капітану судна повідомлено про підозру. Капітан судна зробив сім заходів у закриті морські торгові порти міст Севастополя та Керчі (ТОТ Крим) для завантаження награбованим українським зерном, періодично вимикав AIS і вносив до неї фіктивні відомості про курс судна, яке прямувало нібито до російських портів, а не до закритих морських портів ТОТ Крим.
У вивезенні судном українського зерна задіяні турецька аграрна компанія Bek Tarim, російські ТОВ "Фаст" (іпн 2376000774), ТОВ "Петрохлеб-Кубань" (іпн 2310109650). Менеджером судна є російське ТОВ "Кубанська морська компанія" (іпн 2310213041), афілійована з ТОВ "Петрохлеб-Кубань". "Кубанська морська компанія" оперує ще трьома суднами, які здійснюють незаконні рейси в закриті порти ТОТ Криму.
Також судно було задіяне у схемі завезення ільменіту із вимкненням AIS для захопленого на ТОТ Крим титанового заводу "Кримський титан" через перевантаження у Чорному морі для доставки у порт Керч (ТОТ Крим).
Судно є порушником законодавства України та так званих "кримських санкцій" з 2015 року. Судно з 2015 року здійснювало численні заходи в порт Керч (ТОТ Крим) – обслуговувало рейдову перевалку в Керченській протоці.
Українським судом капітану судна повідомлено про підозру. Капітан судна зробив сім заходів у закриті морські торгові порти міст Севастополя та Керчі (ТОТ Крим) для завантаження награбованим українським зерном, періодично вимикав AIS і вносив до неї фіктивні відомості про курс судна, яке прямувало нібито до російських портів, а не до закритих морських портів ТОТ Крим.
У вивезенні судном українського зерна задіяні турецька аграрна компанія Bek Tarim, російські ТОВ "Фаст" (іпн 2376000774), ТОВ "Петрохлеб-Кубань" (іпн 2310109650). Менеджером судна є російське ТОВ "Кубанська морська компанія" (іпн 2310213041), афілійована з ТОВ "Петрохлеб-Кубань". "Кубанська морська компанія" оперує ще трьома суднами, які здійснюють незаконні рейси в закриті порти ТОТ Криму.
Також судно було задіяне у схемі завезення ільменіту із вимкненням AIS для захопленого на ТОТ Крим титанового заводу "Кримський титан" через перевантаження у Чорному морі для доставки у порт Керч (ТОТ Крим).
Судно є порушником законодавства України та так званих "кримських санкцій" з 2015 року. Судно з 2015 року здійснювало численні заходи в порт Керч (ТОТ Крим) – обслуговувало рейдову перевалку в Керченській протоці.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Azov (рф), Kavkaz (рф), Kerch (Україна), Sevastopol (Україна), Temryuk (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Петрохлеб-Кубань" (6085145 / рф / 01.12.2019)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Петрохлеб-Кубань" (6085145 / рф / 01.12.2019)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Кубанська морська компанія" (6085145 / рф / 26.03.2021)
Колишні назви судна
Argus 1 / Sina B / Heike / Neil B / Sea Tiber / Line
Прапори (попередні)
Сент-Вінсент і Гренадини / Німеччина / Антигуа і Барбуда
Рік будівництва
1985
Забудовник (країна)
Surken Hermann (Німеччина)
Веб-ресурси