ANT

IMO 8407230
Оновлено: 23.07.2025
ANT
Назва судна
ANT
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Викрадення українського зерна
icon arrow-tree Викрадення іншої української продукції
icon arrow-tree Постачання продукції на ТОТ
IMO
8407230
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
MMSI
273355250
Позивний
UAFS
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Довжина (м)
74.85
Валовий тоннаж
1298
Дедвейт
1537
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у викраденні українського зерна із зернового терміналу "Авліта" в тимчасово окупованому Севастополі (ТОТ Крим, Україна) в липні, серпні 2022 року на перевалку в російському порту Кавказ, а також із порту Керч (ТОТ Крим, Україна).
Українським судом капітану судна повідомлено про підозру. Капітан судна зробив сім заходів у закриті морські торгові порти міст Севастополя та Керчі (ТОТ Крим) для завантаження награбованим українським зерном, періодично вимикав AIS і вносив до неї фіктивні відомості про курс судна, яке прямувало нібито до російських портів, а не до закритих морських портів ТОТ Крим.
У вивезенні судном українського зерна задіяні турецька аграрна компанія Bek Tarim, російські ТОВ "Фаст" (іпн 2376000774), ТОВ "Петрохлеб-Кубань" (іпн 2310109650). Менеджером судна є російське ТОВ "Кубанська морська компанія" (іпн 2310213041), афілійована з ТОВ "Петрохлеб-Кубань". "Кубанська морська компанія" оперує ще трьома суднами, які здійснюють незаконні рейси в закриті порти ТОТ Криму.
Також судно було задіяне у схемі завезення ільменіту із вимкненням AIS для захопленого на ТОТ Крим титанового заводу "Кримський титан" через перевантаження у Чорному морі для доставки у порт Керч (ТОТ Крим).
Судно є порушником законодавства України та так званих "кримських санкцій" з 2015 року. Судно з 2015 року здійснювало численні заходи в порт Керч (ТОТ Крим) – обслуговувало рейдову перевалку в Керченській протоці.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Azov (рф), Kavkaz (рф), Kerch (Україна), Sevastopol (Україна), Temryuk (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Петрохлеб-Кубань" (6085145 / російська федерація / 01.12.2019)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Петрохлеб-Кубань" (6085145 / російська федерація / 01.12.2019)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Кубанська морська компанія" (6089531 / російська федерація / 26.03.2021)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Антигуа і Барбуда Антигуа і Барбуда / Німеччина Німеччина / Сент-Вінсент і Гренадини Сент-Вінсент і Гренадини
Рік будівництва
1985
Забудовник (країна)
Surken Hermann
War & Sanctions 2025
To top