EAST ENERGY

IMO 9216298
Оновлено: 27.02.2025
EAST ENERGY
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
EAST ENERGY
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Пов'язані з підсанкційними особами
icon arrow-tree Перевезення LNG з порушенням обмежень
Інше
icon arrow-tree Участь в енергетичних проектах
Тип судна
Танкер LNG
IMO
9216298
MMSI
306431000
Позивний
PJC7
Прапор (діючий)
Кюрасао Кюрасао
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ФЕДОТОВ В'ячеслав Анатолійович
ФЕДОТОВ В'ячеслав Анатолійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у перевезенні в обхід санкцій викопного палива з об’єкта "Арктік СПГ-2", застосовуючи у порушення міжнародного морського права так званий спуфінг з метою приховування справжнього місцезнаходження судна.
Судно 08 серпня 2024 року в Баренцевому морі почало подавати сфальсифікований сигнал AIS, що дозволило йому залишити район непоміченим. 10 серпня 2024 року за допомогою супутникових знімків судно було виявлено на проекті "Арктік СПГ-2", при цьому його сигнал AIS у цей час залишався біля узбережжя Норвегії.
"Арктік СПГ-2" є другим після "Ямал СПГ" великотоннажним СПГ-проектом підсанкційного ПАТ "Новатек" (іпн 6316031581) з видобутку природного газу та виробництва скрапленого природного газу на Гиданському півострові.
У листопаді 2023 року та лютому 2024 США та Об’єднаним Королівством відповідно застосовано санкції до російського проекту "Арктік СПГ-2", що має стратегічне значення для уряду рф.
23 серпня 2024 року США в рамках застосування обмежень до суб’єктів, які підтримують розвиток російського "Арктік СПГ-2" та інших майбутніх енергетичних проектів, застосовано санкції до семи СПГ-танкерів тіньового російського танкерного флоту.
26 вересня 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна, залученого до російського сектору СПГ.
24 лютого 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за сприяння або підтримку дій/політики, спрямованих на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Limassol (Кіпр), Montoir (Франція), Murmansk (рф), Nakhodka (рф), Pyeongtaek (Республіка Корея), Sagunto (Іспанія), Port Said (Єгипет), Sadat (Єгипет), Lavna (рф), Beirut (Ліван), Khor al Fakkan (ОАЕ), Fujairah (ОАЕ), Duqm (Оман), Bonny (Нігерія), Dahej (Індія), Tangier (Марокко), Gibraltar (Гібралтар), Sohar (Оман), Arctic LNG 2 (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Lule One Services Inc с/о Ocean Speedstar Solutions (OPC) Pvt Ltd (6495401 / Індія / 13.05.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Ocean Speedstar Solutions (OPC) Pvt Ltd (6508844 / Індія / 27.06.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (27.06.2024)
Колишні назви судна
Trader Iv / LNG Rivers / Asya Energy
Прапори (попередні)
Ліберія / Бермудські острови / Палау
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top