ZALIV AMURSKIY
IMO 9354313
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
ZALIV AMURSKIY
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
104542
IMO
9354313
MMSI
620999853
Позивний
D6A3853
Прапор (діючий)
Страхування P&I
-
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, США
, Канада
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Танкер через компанії Stream Ship Management FZCO, Sun Ship Management, Oil Tankers Scf Mgmt FZCO, афілійований із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У липні 2024 Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до судна (набрання чинності 17 грудня 2024 року).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Танкер через компанії Stream Ship Management FZCO, Sun Ship Management, Oil Tankers Scf Mgmt FZCO, афілійований із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У липні 2024 Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до судна (набрання чинності 17 грудня 2024 року).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Huizhou (КНР), Kalamata (Греція), Ras Sudr (Єгипет), Tuapse (рф), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Vadinar (Індія), Sikka (Індія), Jamnagar Terminal (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Buxus Seaway Ltd п/о Avebury Shipmanagment LLC-FZ (5934727 / ОАЕ / 30.08.2016)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / ОАЕ / 30.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / ОАЕ / 30.10.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси