Sparta II
IMO 9160994
Оновлено: 06.01.2025
![Sparta II](https://war-sanctions.gur.gov.ua/uploads/Ships/d8/9c/d89cd1bf96c29f2aea645840650c006574561b6fd66a58deb4f6b8db51e57fdb-big.webp)
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Sparta II
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
Тип судна
Вантажне судно Ро-Ро
IMO
9160994
MMSI
273394890
Позивний
UAXX
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у перевезенні зброї, у тому числі з Сирії до рф через протоки Босфор та Дарданелли. Зокрема після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну, у квітні 2022 року зафіксоване шипспоттером в протоці Босфор з військовою технікою на борту, у серпні 2022 року, судно забезпечило перекидання через протоки Босфор та Дарданелли озброєння, у тому числі ЗРК С-300 з Сирії до російського порту Новоросійськ, ймовірно для використання у війні проти України.
Задіяне рф у перевезенні частини військової техніки з російської військово-морської бази в Тартусі (Сирія) до Лівії після падіння режиму Асада. Так, судно 13 грудня 2024 року вийшло з військово-морської російської бази у Балтійську, 06 січня 2025 року зафіксоване в акваторії Середземного моря у ВЕЗ Тунісу. Судно планує зайти в порт Тартус 08 січня 2025 року.
За характеристиками є багатофункціональним судном з горизонтальним і вертикальним способами навантаження і вивантаження, призначене для перевезення накатної техніки, причепів і напівпричепів, транспортування вантажів у контейнерах, а також генеральних вантажів. Судно має два нижні трюми із загальною довжиною вантажної палуби 70,7 м і шириною 15,6 м, палубу твіндека завдовжки 109,3 м і завширшки 15,2 м і одну відкриту верхню палубу завдовжки 96,2 м і завширшки 15,6 м. У вантажних приміщеннях судна можна перевозити навантажені контейнери до 213 TEU або порожні контейнери до 783 TEU. На борту судна є можливість підключення 40 рефрижераторних контейнерів. Крім того, судно може перевозити до 20 одиниць стандартних автопоїздів довжиною до 17 м.
З листопада 2022 року судно задіяне на контейнерній лінії Усть-Луга – Балтійськ – Калінінград у перевезеннях контейнерів, накатної техніки, генеральних вантажів. З 05 липня 2024 року судно відновило роботу на лінії під управлінням російського підсанкційного ТОВ "Оборонлогістика". ТОВ "Оборонлогістика" є російською судноплавною компанією, яка працює в складі військово-будівельного комплексу міноборони росії, основними завданнями ТОВ "Оборонлогістика" є забезпечення потреб міністерства оборони росії в транспортуванні, зберіганні та виробництві товарів військового та спеціального призначення, компанія є єдиним постачальником транспортних послуг для міністерства оборони росії, що здійснює перевезення військ в окремі регіони росії, доставляє вантажі до тимчасово окупованого Криму (Україна).
У травні 2022 року США застосовано санкції до трьох суден, зокрема "Sparta II", афілійованих з російською підсанкційною компанією ТОВ "Оборонлогістика".
Задіяне рф у перевезенні частини військової техніки з російської військово-морської бази в Тартусі (Сирія) до Лівії після падіння режиму Асада. Так, судно 13 грудня 2024 року вийшло з військово-морської російської бази у Балтійську, 06 січня 2025 року зафіксоване в акваторії Середземного моря у ВЕЗ Тунісу. Судно планує зайти в порт Тартус 08 січня 2025 року.
За характеристиками є багатофункціональним судном з горизонтальним і вертикальним способами навантаження і вивантаження, призначене для перевезення накатної техніки, причепів і напівпричепів, транспортування вантажів у контейнерах, а також генеральних вантажів. Судно має два нижні трюми із загальною довжиною вантажної палуби 70,7 м і шириною 15,6 м, палубу твіндека завдовжки 109,3 м і завширшки 15,2 м і одну відкриту верхню палубу завдовжки 96,2 м і завширшки 15,6 м. У вантажних приміщеннях судна можна перевозити навантажені контейнери до 213 TEU або порожні контейнери до 783 TEU. На борту судна є можливість підключення 40 рефрижераторних контейнерів. Крім того, судно може перевозити до 20 одиниць стандартних автопоїздів довжиною до 17 м.
З листопада 2022 року судно задіяне на контейнерній лінії Усть-Луга – Балтійськ – Калінінград у перевезеннях контейнерів, накатної техніки, генеральних вантажів. З 05 липня 2024 року судно відновило роботу на лінії під управлінням російського підсанкційного ТОВ "Оборонлогістика". ТОВ "Оборонлогістика" є російською судноплавною компанією, яка працює в складі військово-будівельного комплексу міноборони росії, основними завданнями ТОВ "Оборонлогістика" є забезпечення потреб міністерства оборони росії в транспортуванні, зберіганні та виробництві товарів військового та спеціального призначення, компанія є єдиним постачальником транспортних послуг для міністерства оборони росії, що здійснює перевезення військ в окремі регіони росії, доставляє вантажі до тимчасово окупованого Криму (Україна).
У травні 2022 року США застосовано санкції до трьох суден, зокрема "Sparta II", афілійованих з російською підсанкційною компанією ТОВ "Оборонлогістика".
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Baltiysk (рф), Kaliningrad (рф), Sankt-Peterburg (рф), Ust-Luga (рф), Kronstadt (рф), Fishing port of St. Petersburg (рф), Bronka (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Оборонлогістика" (5906931 / рф / 01.02.2018)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Обл-шиппінг" (5945681 / рф / 01.02.2018)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (29.06.2023)
Колишні назви судна
Sloman Provider
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2000
Забудовник (країна)
Turkiye Gemi Sanayii-Alaybey (Туреччина)
Веб-ресурси