KAZAN

IMO 9258002
Оновлено: 22.03.2025
KAZAN
Назва судна
KAZAN
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення price cap
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115727
IMO
9258002
MMSI
273259910
Позивний
UBSZ5
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
БАРТОШ Олександр Михайлович
БАРТОШ Олександр Михайлович
БИЧКОВ Павло Олексійович
БИЧКОВ Павло Олексійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС та порушенні політики price-cap на рівні $60 за барель російської нафти.
Власником судна є компанія Kazan Shipping Inc (ОАЕ), менеджером Oil Tankers SCF MGMT FZCO (ОАЕ), афілійовані з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого природного газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У листопаді 2023 року США застосовані санкції до трьох суден (у тому числі до ІМО 9258002), афілійованих з підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот", задіяних в експорті російської сирої нафти за ціною понад $60 за барель після набрання чинності політики price-cap на російську нафту.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції да танкера, пов'язаного із підсанкційною особою (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
04 березня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до танкера як до судна, пов'язаного із підсанкційною особою.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Nakhodka (рф), Novorossiysk (рф), Ust-Luga (рф), Yeosu (Республіка Корея), Vadinar (Індія), Nansha (КНР), Paradip (Індія), New Mangalore (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Kazan Shipping Inc (1142781 / Об'єднані Арабські Емірати / 11.12.2003)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 08.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 08.02.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Hyundai Samho Heavy Industries Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top