KRASNOYARSK

IMO 9312896
Оновлено: 22.03.2025
KRASNOYARSK
Назва судна
KRASNOYARSK
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
109819
IMO
9312896
MMSI
273257030
Позивний
UAWA8
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
ЧИЖИКОВ Віктор Вікторович
ЧИЖИКОВ Віктор Вікторович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту та вивезенні російської нафти з російських портів, у тому числі до портів ЄС (затока Лаконікос).
Танкер афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
Менеджером танкера є російська компанія ТОВ "Інвест флот", створена у грудні 2023 року. Управління ТОВ "Інвест флот" здійснює російське ТОВ "СКФ Арктіка" - дочірня компанія підсанкційного ПАТ "Совкомфлот".
У лютому 2024 року США застосовані санкції до 14 суден (у тому числі до ІМО 9312896), афілійованих із підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот" у рамках вжиття заходів щодо скорочення доходів росії від продажу нафти.
У червні 2024 року до судна застосовано санкції ЄС, у жовтні 2024 року - Швейцарією.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Novorossiysk (рф), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Chennai (Індія), Jeddah (Саудівська Аравія), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Sikka (Індія), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Niva Transport SA (4124134 / російська федерація / 04.07.2007)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 01.04.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Інвест Флот" (6460140 / російська федерація / 12.04.2024)
Колишні назви судна
NS Creation
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Габон Габон
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd. (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top