Georgy Maslov
IMO 9610793
Оновлено: 14.08.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Georgy Maslov
Категорія
Перевезення викопного палива
Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9610793
MMSI
273259730
Позивний
UACA3
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Танкер належить російській компанії ТОВ "Южний Флот", управління якою здійснює російське ТОВ "СКФ Арктика" - дочірня компанія підсанкційного ПАТ "Совкомфлот" - найбільшої державної судноплавної компанії в росії, ключової компанії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну.
Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України.
Основними фрахтувальниками судів "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші.
До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У лютому 2024 року США застосовані санкції до 14 суден (у тому числі до "Georgy Maslov"), афілійованих з підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот" у рамках вжиття заходів щодо скорочення доходів росії від продажу нафти.
Танкер належить російській компанії ТОВ "Южний Флот", управління якою здійснює російське ТОВ "СКФ Арктика" - дочірня компанія підсанкційного ПАТ "Совкомфлот" - найбільшої державної судноплавної компанії в росії, ключової компанії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну.
Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України.
Основними фрахтувальниками судів "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші.
До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У лютому 2024 року США застосовані санкції до 14 суден (у тому числі до "Georgy Maslov"), афілійованих з підсанкційною компанією ПАТ "Совкомфлот" у рамках вжиття заходів щодо скорочення доходів росії від продажу нафти.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Longkou Gang (КНР), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Vadinar (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / рф / 25.04.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / рф / 25.04.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / рф / 25.04.2024)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Габон / Ліберія
Рік будівництва
2012
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd. (Південна Корея)
Веб-ресурси