SAMADHA
IMO 9286281
Оновлено: 12.08.2025

Назва судна
SAMADHA
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9286281
Прапор (діючий)
MMSI
667002428
Позивний
9LS2131
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
159100
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний з червня 2023 року в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів Новоросійськ, Приморськ, Усть-Луга, а також з плавучого нафтосховища ІМО 9196620 VLCC-класу, що входить до рейдового перевантажувального комплексу у Кольській затоці і вважається ключовим елементом ланцюга здійснення експорту арктичної російської нафти, створеним для перевалки ТОВ "Газпром нєфть" нафти з арктичних родовищ.
Танкер вдається до вимкнення AIS та ведення темної діяльності в районі російських портів у Балтійському морі, а також в районі Кольської затоки.
З березня 2025 року власником та комерційним менеджером танкера є компанія Erika Freight Ltd, зареєстрована за адресою (Suite 10, 3rd Floor, La Ciotat, Mont Fleuri, Mahe Island Seychelles), що масово використовується для реєстрації компаній власників, менеджерів танкерів російського тіньового флоту. З березня 2025 року ISM-менеджером танкера є компанія з Азербайджану Marine Innovators LLC, до флоту якої станом на 14 червня 2025 року, крім танкера ІМО 9286281, входить танкер ІМО 9185528, що вважається частиною російського тіньового флоту.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Танкер вдається до вимкнення AIS та ведення темної діяльності в районі російських портів у Балтійському морі, а також в районі Кольської затоки.
З березня 2025 року власником та комерційним менеджером танкера є компанія Erika Freight Ltd, зареєстрована за адресою (Suite 10, 3rd Floor, La Ciotat, Mont Fleuri, Mahe Island Seychelles), що масово використовується для реєстрації компаній власників, менеджерів танкерів російського тіньового флоту. З березня 2025 року ISM-менеджером танкера є компанія з Азербайджану Marine Innovators LLC, до флоту якої станом на 14 червня 2025 року, крім танкера ІМО 9286281, входить танкер ІМО 9185528, що вважається частиною російського тіньового флоту.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
12 серпня 2025 року Швейцарією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mina Abdullah sea island (Кувейт), Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Vadinar (Індія), Visakhapatnam (Індія), Jebel Ali (ОАЕ), Botas-Ceyhan Oil Terminal- Golovasi (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Erika Freight Ltd (0137797 / Сейшельські Острови / 19.03.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Erika Freight Ltd (0137797 / Сейшельські Острови / 19.03.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Marine Innovators LLC (0029758 / Азербайджан / 19.03.2025)
Колишні назви судна
Athenian Olympics / Janet / Kaveri Spirit / Onisilos
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси