JAMES II
IMO 9253909
Оновлено: 09.06.2025

Назва судна
JAMES II
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9253909
Прапор (діючий)
MMSI
511100897
Позивний
T8A4118
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
149995
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний з червня 2024 року в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, а також через STS-передачі, зокрема у квітні 2025 року з танкером ІМО 9304825 (перебуває під санкціями Сполученого Королівства з лютого 2025 року) поблизу російських портів у Балтійському морі. Судно вдається до ведення темної діяльності поблизу Керченської протоки в Азовському морі у червні, липні 2024 року, після цього поблизу Румунії у липні 2024 року.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Kemaman Harbor (Малайзія), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Laizhou (КНР), Pasir Gudang, Johor (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
James Navigation SA п/о Gama Link Tech Services Co (6373923 / Індія / 01.12.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Gama Link Tech Services Co (6394120 / Індія / 11.07.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Gama Link Tech Services Co (6394120 / Індія / 11.07.2023)
Колишні назви судна
Astra / Waltz
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Веб-ресурси