RICCA
IMO 9292577
Оновлено: 09.06.2025

Назва судна
RICCA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
50375
IMO
9292577
MMSI
352002725
Позивний
3E5031
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний з травня 2023 року в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному, Балтійському морях, у тому числі із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, зокрема поблизу російського порту Усть-Луга).
Танкер афілійований з компанією Hung Phat Maritime Trading (В’єтнам), яка станом на 05 червня 2025 року є власником та комерційним менеджером судна і до флоту якої належать ще три підсанкційні нафтові танкери ІМО 9284594, ІМО 9326720, ІМО 9374868, що вважаються частиною тіньового флоту рф.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Танкер афілійований з компанією Hung Phat Maritime Trading (В’єтнам), яка станом на 05 червня 2025 року є власником та комерційним менеджером судна і до флоту якої належать ще три підсанкційні нафтові танкери ІМО 9284594, ІМО 9326720, ІМО 9374868, що вважаються частиною тіньового флоту рф.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Amsterdam (Нідерланди), Aratu (Бразилія), Dakar (Сенегал), Novorossiysk (рф), Paranagua (Бразилія), Porto De Suape (Бразилія), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Lome (Того), Cristobal (Панама), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Hung Phat Maritime Trading (6198018 / В'єтнам / 01.08.2017)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Hung Phat Maritime Trading (6198018 / В'єтнам / 01.08.2017)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (28.06.2023)
Колишні назви судна
Ocean Jupiter / Oriental Ruby / Kriti Emerald
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Sls Heavy Industries (Південна Корея)
Веб-ресурси