RICCA
IMO 9292577
Оновлено: 22.07.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Панама
MMSI
352002725
Позивний
3E5031
Назва судна
RICCA
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9292577
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
189.02
Валовий тоннаж
30971
Дедвейт
50375
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Панама
MMSI
352002725
Позивний
3E5031
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний з травня 2023 року в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному, Балтійському морях, у тому числі із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, зокрема поблизу російського порту Усть-Луга).
Танкер афілійований з компанією Hung Phat Maritime Trading (В’єтнам), яка станом на 05 червня 2025 року є власником та комерційним менеджером судна і до флоту якої належать ще три підсанкційні нафтові танкери ІМО 9284594, ІМО 9326720, ІМО 9374868, що вважаються частиною тіньового флоту рф.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Згідно з даними GISIS IMO станом на 14 липня 2025 року прапор судна невідомий.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
Танкер афілійований з компанією Hung Phat Maritime Trading (В’єтнам), яка станом на 05 червня 2025 року є власником та комерційним менеджером судна і до флоту якої належать ще три підсанкційні нафтові танкери ІМО 9284594, ІМО 9326720, ІМО 9374868, що вважаються частиною тіньового флоту рф.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Згідно з даними GISIS IMO станом на 14 липня 2025 року прапор судна невідомий.
З 20 липня 2025 року ЄС застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Amsterdam (Нідерланди), Aratu (Бразилія), Dakar (Сенегал), Novorossiysk (рф), Paranagua (Бразилія), Porto De Suape (Бразилія), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Lome (Того), Cristobal (Панама), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Hung Phat Maritime Trading (6198018 / В'єтнам / 01.08.2017)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Hung Phat Maritime Trading (6198018 / В'єтнам / 01.08.2017)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (28.06.2023)
Колишні назви судна
Ocean Jupiter / Oriental Ruby / Kriti Emerald
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Веб-ресурси