NIBLO

IMO 9332028
Оновлено: 11.06.2025
NIBLO
Назва судна
NIBLO
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
47128
IMO
9332028
MMSI
352003666
Позивний
3E4788
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
American Steamship Owner P&I association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної в районі Керченської протоки, здійснення STS-передач з російською афілійованістю, суднами тіньового флоту рф в районі Керченської протоки).
Зокрема судно у грудні 2024 році в районі Керченської протоки здійснило STS-передачу з танкером ІМО 9224441, афілійованим з підсанкційним російським ПАТ "Совкомфлот". У листопаді 2024 року в районі Керченської протоки танкер ІМО 9332028 здійснив STS-передачу з російським танкером ІМО 9687992, афілійованим з російською компанією ТОВ "Тревелер Шиппінг" (іпн 6162052074), яка володіє та управляє суднами (зокрема ІМО 8883252, ІМО 9874789), задіяними у викраденні українського зерна з ТОТ України, постачаннях авіапалива та інших важливих вантажів до регіону Близького Сходу (угрупуванню військ рф в Сирії в інтересах міністерства оборони рф), та судна якої здійснюють заходи в порти ТОТ Крим України. У листопаді 2024 року в районі Керченської протоки танкер ІМО 9332028 здійснив STS-передачу з підсанкційним танкером російського тіньового флоту ІМО 9248801 (перебуває під санкціями з грудня 2024 року).
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Vysotsk (рф), Izmit (Туреччина), La Goulette (Туніс), Manaus (Бразилія), Mersin (Туреччина), Novorossiysk (рф), Port Methanier (Алжир), Rotterdam (Нідерланди), La Skhira (Туніс), Tarragona (Іспанія), TamanNefteGaz CJSC (рф), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Fujairah (ОАЕ), South Riding Point (Багамські Острови), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Niblo Maritime Inc п/о Sirius Tanker Management Inc (0111438 / Панама / 12.11.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Sirius Tanker Management Inc (0112524 / Панама / 12.11.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Royal Marine Shipmanagement (5468709 / Сінгапур / 12.07.2024)
Колишні назви судна
Atlantic Blue / JO Kari / Aruna Zehra / Zehra
Прапори (попередні)
Гонконг Гонконг / Норвегія Норвегія / Маршаллові Острови Маршаллові Острови
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top