TEAM

IMO 9292589
Оновлено: 11.06.2025
TEAM
Назва судна
TEAM
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
50346
IMO
9292589
MMSI
352003750
Позивний
3E5851
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Танкер афілійований з турецькою компанією Beks Tanker Isletmeciligi AS, яка з листопада 2021 року до березня 2024 року була менеджером судна. Beks Tanker Isletmeciligi AS входить у трійку лідерів ренкінгу турецьких операторів, які у 2023 році забезпечували перевезення сотні мільйони барелів російської нафти та нафтопродуктів. Флот турецької трійки лідерів - Beks Tanker Isletmeciligi AS та підсанкційних Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic та Active Denizcilik ve Gemi сумарно перевезли 49 млн барелів російської нафти/нафтопродуктів у 2023 році. З березня 2024 року менеджмент танкера здійснюється турецькою компанією Cape Gemi Isletmeciligi AS. Cape Gemi Isletmeciligi AS має однакову юридичну адресу з двома іншими турецькими шипменеджерами Sand Gemi Isletmeciligi AS та Tokyo Gemi Isletmeciligi AS. Вісьмома танкерами цих компаній у 2023 році, на початку 2024 року управляла компанія Beks Tanker Isletmeciligi AS, одним – підсанкційна Beks Gemi Isletmeciligi ve Tic.
20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Al-Khair (Судан), Durban (Південно-Африканська Республіка), Vysotsk (рф), Itacoatiara (Бразилія), Izmit (Туреччина), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Paranagua (Бразилія), La Skhira (Туніс), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Bizerte (Туніс), Marmara (Туреччина), Jebel Ali (ОАЕ), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Team Maritime & Trading Ltd п/о Cape Gemi Isletmeciligi AS (0020961 / Туреччина / 01.01.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Cape Gemi Isletmeciligi AS (6477894 / Туреччина / 01.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Cape Gemi Isletmeciligi AS (6477894 / Туреччина / 31.03.2024)
Колишні назви судна
Ocean Neptune / Super Emerald / Beks Arda
Прапори (попередні)
Сінгапур Сінгапур / Маршаллові Острови Маршаллові Острови
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
SLS Heavy Industries (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top