CARCHARODON
IMO 9258882
Оновлено: 11.06.2025

Назва судна
CARCHARODON
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
114809
IMO
9258882
MMSI
511101672
Позивний
T8A5140
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
За даними United Against Nuclear Iran танкер задіяний у перевезенні іранської нафти, і після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну допомагає росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти.
Управління танкером здійснюється маловідомою індійською компанією Oceanpack Ship Management Private Limited, інкорпорованою у червні 2024 року.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
За даними United Against Nuclear Iran танкер задіяний у перевезенні іранської нафти, і після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну допомагає росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти.
Управління танкером здійснюється маловідомою індійською компанією Oceanpack Ship Management Private Limited, інкорпорованою у червні 2024 року.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Nakhodka (рф), Rotterdam (Нідерланди), Ust-Luga (рф), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Mabianzhou (КНР), Goteborg (Швеція), Qingdao (КНР), Dung Quat (В'єтнам), Pasir Gudang, Johor (Малайзія), Rabigh (Саудівська Аравія), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Slt Pro FZCO п/о Oceanpack Ship Management Pvt (0174532 / Індія / 12.03.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Oceanpack Ship Management Pvt (0047958 / Індія / 12.03.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Oceanpack Ship Management Pvt (0047958 / Індія / 12.03.2025)
Колишні назви судна
British Osprey / Star Osprey / Legend / Mila
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси