Inda
IMO 9256858
Оновлено: 14.08.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Inda
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
Пов'язані з підсанкційними особами
Перевезення викопного палива
Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9256858
MMSI
273210170
Позивний
UBPU4
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
За даними Американської правозахисної групи United Against a Nuclear Iran (UANI), яка контролює рух танкерів, пов’язаних з Іраном, судно задіяне у перевезенні іранської нафти.
Є власністю підсанкційної російської морської судноплавної компанії ТОВ "МГ-Флот" (попередня назва ТОВ "Трансморфлот"). У травні 2022 року США застосовані санкції до ТОВ "Трансморфлот" та суден компанії, задіяних у перевезенні зброї для рф. Комерційним менеджером судна є підсанкційна російська компанія ТОВ "Марін Транс Шиппінг" (іпн 3025037914), яка оперує також судном-ролкером "Adler" (IMO 9179854), задіяним у перевезенні зброї.
Судно також афілійоване з ТОВ "ПСБ Лізинг" (іпн 7722581759, пов'язане з підсанкційним ПАТ "Промсвязьбанк" (іпн 7744000912) - системно важливою державною банківською установою рф, яка здійснює фінансування оборонної промисловості рф, обслуговує значні обсяги державних оборонних контрактів міністерства оборони рф, надає російським військовим банківські послуги, зокрема іпотечні кредити.
ТОВ "МГ-Флот" пов'язане з астраханським бізнесменом Пашаєвим Джамалдіном Емірмагомедовичем, який побудував свій бізнес навколо торгового порту Оля Астраханської області. Саме це місце пропонувалося як ключовий логістичний хаб міжнародного транспортного коридору "Північ-Південь", створення та будівництво якого курирував і контролював колишній прем'єр-міністр росії Михайло Фрадков. Ключовим призначенням транспортного коридору була торгівля з підсанкційним Іраном, який міг би імпортувати та експортувати товари шляхом маршруту "Північ-Південь". Таким чином, можна пояснити забезпечення торгівлі іранською нафтою флотом танкерів, афілійованих з банком, що контролюється Петром Фрадковим.
У рамках застосування санкцій до ПАТ "Промсвязьбанк" у лютому 2022 року США були застосовані санкції до п'яти суден (у тому числі до судна "Linda" (теперішня назва "Inda"), які належали на той час ТОВ "ПСБ Лізинг" як дочірній компанії ПАТ "Промсвязьбанк".
Є власністю підсанкційної російської морської судноплавної компанії ТОВ "МГ-Флот" (попередня назва ТОВ "Трансморфлот"). У травні 2022 року США застосовані санкції до ТОВ "Трансморфлот" та суден компанії, задіяних у перевезенні зброї для рф. Комерційним менеджером судна є підсанкційна російська компанія ТОВ "Марін Транс Шиппінг" (іпн 3025037914), яка оперує також судном-ролкером "Adler" (IMO 9179854), задіяним у перевезенні зброї.
Судно також афілійоване з ТОВ "ПСБ Лізинг" (іпн 7722581759, пов'язане з підсанкційним ПАТ "Промсвязьбанк" (іпн 7744000912) - системно важливою державною банківською установою рф, яка здійснює фінансування оборонної промисловості рф, обслуговує значні обсяги державних оборонних контрактів міністерства оборони рф, надає російським військовим банківські послуги, зокрема іпотечні кредити.
ТОВ "МГ-Флот" пов'язане з астраханським бізнесменом Пашаєвим Джамалдіном Емірмагомедовичем, який побудував свій бізнес навколо торгового порту Оля Астраханської області. Саме це місце пропонувалося як ключовий логістичний хаб міжнародного транспортного коридору "Північ-Південь", створення та будівництво якого курирував і контролював колишній прем'єр-міністр росії Михайло Фрадков. Ключовим призначенням транспортного коридору була торгівля з підсанкційним Іраном, який міг би імпортувати та експортувати товари шляхом маршруту "Північ-Південь". Таким чином, можна пояснити забезпечення торгівлі іранською нафтою флотом танкерів, афілійованих з банком, що контролюється Петром Фрадковим.
У рамках застосування санкцій до ПАТ "Промсвязьбанк" у лютому 2022 року США були застосовані санкції до п'яти суден (у тому числі до судна "Linda" (теперішня назва "Inda"), які належали на той час ТОВ "ПСБ Лізинг" як дочірній компанії ПАТ "Промсвязьбанк".
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Невідомо
Відвідувані порти
Port Of Sohar (Оман), Pulau Sebarok (Сінгапур), Khor al Fakkan (ОАЕ), Colombo (Шрі-Ланка)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "МГ-Флот" (6016988 / рф / 17.03.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Марін Транс Шиппінг" (6183435 / рф / 23.12.2020)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "МГ-Флот" (6016988 / рф / 10.03.2022)
Колишні назви судна
Linda / Lady D / Lady M / Montigny
Прапори (попередні)
Ліберія / Нідерланди
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Sanoyas Mizushima Works & Shipyard (Японія)
Веб-ресурси