ARIA
IMO 9327360
Оновлено: 25.06.2025

Назва судна
ARIA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
37067
IMO
9327360
MMSI
Позивний
Прапор (діючий)
невідомо
Страхування P&I
Standard P&I Club per Charles Taylor & Co
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
Танкер здійснює заходи в російський термінал Шесхаріс, який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801).
У листопаді, грудні 2023 року танкер на замовлення компанії Tupras Turkiye Petrol Rafinerileri A.S. був задіяний в експорті декількох партій нафтопродуктів з російського порту Туапсе, відправником вантажів було підсанкційне ПАТ "НК "Роснєфть". Також у січні 2024 року на замовлення компанії Tejarinaft FZCO (ОАЕ) судно було задіяне в експорті партії нафтопродуктів з російського порту Туапсе, відправником вантажу була компанія Amur Trading FZCO (ОАЕ). В Туапсе розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Танкер здійснює заходи в російський термінал Шесхаріс, який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801).
У листопаді, грудні 2023 року танкер на замовлення компанії Tupras Turkiye Petrol Rafinerileri A.S. був задіяний в експорті декількох партій нафтопродуктів з російського порту Туапсе, відправником вантажів було підсанкційне ПАТ "НК "Роснєфть". Також у січні 2024 року на замовлення компанії Tejarinaft FZCO (ОАЕ) судно було задіяне в експорті партії нафтопродуктів з російського порту Туапсе, відправником вантажу була компанія Amur Trading FZCO (ОАЕ). В Туапсе розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Aliaga (Туреччина), Ambarli (Туреччина), Antwerpen (Бельгія), Augusta (Італія), Cagliari (Італія), Constanta (Румунія), Ensted (Данія), Fawley Marine Terminal (Великобританія), Yilport/Gebze (Туреччина), Grangemouth (Великобританія), Hamburg (Німеччина), Immingham (Великобританія), Izmit (Туреччина), Koper (Словенія), Marsaxlokk (Мальта), Mersin (Туреччина), Murmansk (рф), Novorossiysk (рф), Omisalj (Хорватія), Port Of Rouen (Франція), Rotterdam (Нідерланди), Tanger Med (Марокко), Tarragona (Іспанія), Toros Gubre (Туреччина), Tuapse (рф), Vlores (Албанія), Batumi (Грузія), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Altinova- Shipyard (Туреччина), Sheskharis (рф), Agioi Theodoroi Port (Греція), Kalundborg (Данія), Misurata (Лівія), Whitegate (Ірландія), Mongstad (Норвегія), Malmo (Швеція), Slagentangen (Норвегія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Robin Marine Co п/о Maritime Ship Trade Co (0254327 / Туреччина / 09.06.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Maritime Ship Trade Co (0250298 / Туреччина / 09.06.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Maritime Ship Trade Co (0250298 / Туреччина / 09.06.2025)
Колишні назви судна
Baltic Faith / Advantage Party / Caria Ka
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Веб-ресурси