TAI SHAN
IMO 9405057
Оновлено: 26.05.2025

Назва судна
TAI SHAN
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115406
IMO
9405057
MMSI
352003501
Позивний
3E5158
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, у тому числі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності, здійснення STS-передач з російською афілійованістю). У 2023 році танкер здійснював експорт російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному морі, у тому числі через STS-передачі в районі Керченської протоки із танкерами тіньового флоту рф, з 2024 року з російського порту Козьміно до КНР.
Танкер афілійований з турецькою компанією Active Denizcilik ve Gemi (під санкціями Сполученого Королівства з лютого 2024 року), яка з жовтня 2022 року до січня 2024 року була комерційним менеджером судна. Active Denizcilik ve Gemi входила у трійку лідерів ренкінгу турецьких операторів, які у 2023 році забезпечували перевезення десятків мільйонів барелів російської нафти та нафтопродуктів.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Танкер афілійований з турецькою компанією Active Denizcilik ve Gemi (під санкціями Сполученого Королівства з лютого 2024 року), яка з жовтня 2022 року до січня 2024 року була комерційним менеджером судна. Active Denizcilik ve Gemi входила у трійку лідерів ренкінгу турецьких операторів, які у 2023 році забезпечували перевезення десятків мільйонів барелів російської нафти та нафтопродуктів.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Daesan Hang (Республіка Корея), Jurong Island (Сінгапур), Lanshan (КНР), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Port Dickson (Малайзія), Shanghai (КНР), Tanjung Pelepas (Малайзія), Thanh Ho Chi Minh (В'єтнам), Tianjin Xin Gang (КНР), Ulsan (Республіка Корея), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Mabianzhou (КНР), Pengerang (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Shun Xin Shipping Ltd п/о Shang Shipping Ltd (6466268 / Китайська Народна Республіка / 12.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Shang Shipping Ltd (6427827 / Китайська Народна Республіка / 12.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Shang Shipping Ltd (6427827 / Китайська Народна Республіка / 12.01.2024)
Колишні назви судна
Fair Seas
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Stx Shipbuilding Co. Ltd. (Південна Корея)
Веб-ресурси