MAISHA
IMO 9232929
Оновлено: 29.05.2025

Назва судна
MAISHA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
159453
IMO
9232929
MMSI
304743000
Позивний
V2YF7
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, у тому числі із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності в районі Кольської затоки, російських портів у Чорному морі).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Власником, комерційним менеджером судна з лютого 2024 року є компанія Seaserenity Shipping Ltd (Антигуа і Барбуда), флот якої складається лише з одного танкера ІМО 9232929.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Власником, комерційним менеджером судна з лютого 2024 року є компанія Seaserenity Shipping Ltd (Антигуа і Барбуда), флот якої складається лише з одного танкера ІМО 9232929.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Arzew (Алжир), Novorossiysk (рф), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), New Mangalore (Індія), Maday (М'янма), Visakhapatnam (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Seaserenity Shipping Ltd (6473786 / Антигуа і Барбуда / 28.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Seaserenity Shipping Ltd (6473786 / Антигуа і Барбуда / 28.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (28.02.2024)
Колишні назви судна
SKS Sira / Cape Bellavista / Cape Bella V
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси