MAISHA
IMO 9232929
Оновлено: 04.08.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Бенін
MMSI
610000032
Позивний
TYAD4
Назва судна
MAISHA
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9232929
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
159453
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Бенін
MMSI
610000032
Позивний
TYAD4
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, у тому числі із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності в районі Кольської затоки, російських портів у Чорному морі).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Власником, комерційним менеджером судна з лютого 2024 року є компанія Seaserenity Shipping Ltd (Антигуа і Барбуда), флот якої складається лише з одного танкера ІМО 9232929.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Власником, комерційним менеджером судна з лютого 2024 року є компанія Seaserenity Shipping Ltd (Антигуа і Барбуда), флот якої складається лише з одного танкера ІМО 9232929.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Arzew (Алжир), Novorossiysk (рф), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), New Mangalore (Індія), Maday (М'янма), Visakhapatnam (Індія), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Seaserenity Shipping Ltd (6473786 / Антигуа і Барбуда / 28.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Seaserenity Shipping Ltd (6473786 / Антигуа і Барбуда / 28.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (28.02.2024)
Колишні назви судна
SKS Sira / Cape Bellavista / Cape Bella V
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси