MYLASA
IMO 9439400
Оновлено: 04.08.2025

Назва судна
MYLASA
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9439400
Прапор (діючий)
MMSI
314001132
Позивний
8PZX3
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
108870
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів з листопада 2023 року, у тому числі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик - веденням темної діяльності у Балтійському, Чорному морях поблизу російських портів.
У 2024 році танкер під командуванням капітана Tran Thang Tat (громадянин Вʼєтнаму) перевіз нафтопродукти походженням від підсанкційної російської нафтової компанії ПАТ "Лукойл" з російського порту Висоцьк до Малайзії.
Танкер у березні 2025 року в районі Керченської протоки здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9235000, що відноситься Міжнародною громадською організацією Greenpeace до тіньового флоту танкерів, які транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу. У лютому 2025 року в районі Лаконійської затоки (Греція) відбулася STS-передача з супертанкером VLCC-класу ІМО 9402732, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій, та пов'язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Galena Ship Management LLP, Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management LLP, Nautilus Shipping (India), Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
У 2024 році танкер під командуванням капітана Tran Thang Tat (громадянин Вʼєтнаму) перевіз нафтопродукти походженням від підсанкційної російської нафтової компанії ПАТ "Лукойл" з російського порту Висоцьк до Малайзії.
Танкер у березні 2025 року в районі Керченської протоки здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9235000, що відноситься Міжнародною громадською організацією Greenpeace до тіньового флоту танкерів, які транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу. У лютому 2025 року в районі Лаконійської затоки (Греція) відбулася STS-передача з супертанкером VLCC-класу ІМО 9402732, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій, та пов'язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Galena Ship Management LLP, Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management LLP, Nautilus Shipping (India), Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Aliaga (Туреччина), Vysotsk (рф), Jurong Island (Сінгапур), Lianyungang (КНР), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Kochin (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Dung Quat (В'єтнам), St. Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Irfex Lading Corp (0137806 / Сейшельські Острови / 30.06.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Irfex Lading Corp (0137806 / Сейшельські Острови / 30.06.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (04.07.2025)
Колишні назви судна
Totonno Bottiglieri / Ps Venezia / Casper
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
Суднобудівний Завод "Кама"
Веб-ресурси