KAMELOT

IMO 9265873
Оновлено: 08.04.2025
KAMELOT
Назва судна
KAMELOT
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
46248
IMO
9265873
MMSI
667002405
Позивний
9LS2108
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне Сьєрра-Леоне
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер з серпня 2023 року, після введення нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти, активно залучений до експорту російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, у тому числі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик.
Судно вдається до ведення темної діяльності, STS-передач, зокрема, в районі російських портів у Чорному морі.
У листопаді 2023 року в районі Греції відбулася STS-передача з танкером ІМО 9334557, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій. Також наявна STS-передача з танкером ІМО 9384095, афілійованим з компанією MRK Shipmanagement SRL (Молдова) та компанією Tidal Tech Mariners LLC (Азербайджан), які є одними з десятків компаній з Молдови та Азербайджану, задіяних в управлінні флотом танкерів з перевезення мокрого вантажу російського походження, що відіграли значну роль в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
Танкер афілійований з молдовською компанією BPC Shipmanagement SRL, яка стала комерційним та технічним менеджером судна у травні 2023 року, при цьому у травні 2023 року власником судна стала компанія Blue Sea Navigation Ltd (ІМО 6390405), зареєстрована на Сейшельських Островах за адресою (Suite 10, 3rd Floor, La Ciotat, Mont Fleuri, Mahe Island Seychelles), що масово викристовується для реєстрації судноплавних компаній, залучених до перевезення російської нафти/нафтопродуктів. З квітня 2024 року комерційний менеджмент перейшов до компаніївласника, технічний менеджмент - до компанії Vvave Minder Shipmanagement (Азербайджан) з серпня 2024 року, Tidal Tech Mariners LLC (Азербайджан) з лютого 2025 року, при цьому компанія-власник не змінилася, що може свідчити про незмінність бенефіціара судна.
Після зміни менеджменту танкер продовжує здійснювати заходи в російські порти з нафтовими терміналами.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Dakar (Сенегал), Izmit (Туреччина), Mersin (Туреччина), Mohammedia (Марокко), Novorossiysk (рф), Paranagua (Бразилія), San Lorenzo (Аргентина), Tuapse (рф), Mumbai (Індія), Taman (рф), Chennai (Індія), Primorsk (рф), Marmara Ereglisi (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Kakinada (Індія), Pipavav (Індія), Haldia (Індія), Hodeidah (Народна Демократична Республіка Ємен), Tuzla Shipyard (Туреччина), Doraleh (Джибуті)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Blue Sea Navigation Ltd (6390405 / Сейшельські Острови / 09.05.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Blue Sea Navigation Ltd (6390405 / Сейшельські Острови / 08.04.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Tidal Tech Mariners LLC (0013355 / Азербайджан / 08.02.2025)
Колишні назви судна
Symphony / Karema / Seaways Alcmar / Overseas Alcmar / Alcmar
Прапори (попередні)
Острови Кука Острови Кука / Палау Палау / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Кіпр Кіпр
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Stx Shipbuilding Co. Ltd. (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top