INA
IMO 9308443
Оновлено: 08.04.2025

Назва судна
INA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
110270
IMO
9308443
MMSI
304752000
Позивний
V2YF9
Прапор (діючий)
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, здійснює високоризиковані практики (STS-передачі) в районі Лаконійської затоки (Греція), зокрема з танкерами, афілійованими з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. У серпні 2023 року в районі Лаконійської затоки (Греція) відбулася STS-передача з танкером ІМО 9402732 класу VLCC, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management, який у цей період також здійснював STS-передачі, зокрема, з танкером ІМО 9332834, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management, при цьому танкер ІМО 9332834 23 липня 2023 року вийшов з російського порту Усть-Луга і прибув в район Лаконійської затоки 09 серпня 2023 року (танкер ІМО 9332834 перебуває під санкціями Сполученого Королівства з 24 лютого 2025 року за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив або загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у транспортуванні нафти/нафтопродуктів російського походження або з росії до третьої країни). У вересні 2024 року відбулася STS-передача з танкером ІМО 9252333 класу VLCC в районі Лаконійської затоки (Греція), який, в свою чергу, здійснює STS-передачі з танкерами, що прибувають в район Лаконійської затоки з російських портів, зокрема, Усть-Луга.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Aliaga (Туреччина), Gdansk (Польща), Mundra (Індія), Novorossiysk (рф), Sidi Kerir (Kurayr) (Єгипет), Ust-Luga (рф), Chennai (Індія), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Vadinar (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Ain Sukhna Oil Field Term. (Єгипет), Rabigh (Саудівська Аравія), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Pisha International Shipping (6349407 / Туреччина / 03.09.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Pisha International Shipping (6349407 / Туреччина / 03.09.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Pisha International Shipping (6349407 / Туреччина / 03.09.2022)
Колишні назви судна
Tian E Zhou / Jag Lyall / Royall
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Dalian Shipbuilding Industry Group (КНР)
Веб-ресурси