SAATHI

IMO 9402732
Оновлено: 02.06.2025
SAATHI
Назва судна
SAATHI
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
318068
IMO
9402732
MMSI
352004994
Позивний
3E7207
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у серпні-вересні 2024 року здійснив STS-передачі російської нафти/нафтопродуктів з танкера ІМО 9337901, який вийшов з російського порту Туапсе. Танкер ІМО 9337901 афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. У листопаді 2024 року здійснено STS-передачу з підсанкційного танкера ІМО 9281891, задіяного у перевезенні підсанкційної іранської, російської нафти, який вийшов з порту Тамань. Також були здійснені STS-передачі з російською нафтою з підсанкційних танкерів ІМО 9315446, ІМО 9271951. Разом з цим наявними є часті STS-передачі російської нафти з танкера ІМО 9294123. Зокрема такі передачі в районі Лаконійської затоки відбулися 10 січня 2025 року, на початку лютого 2025 року. До Лаконійської затоки танкер ІМО 9294123 виходив з російського порту Новоросійськ. Танкер ІМО 9294123 афілійований з компанією Ark Seakonnect Shipmanagment, яка разом з іншими компаніями (Galena Ship Management, Gaurik Ship Management, Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management, Nautilus Shipping, Zidan Ship Management) була залучена у схему "жонглювання" суднами від індійської компанії Gatik. Також танкер ІМО 9402732 у грудні 2024 року в районі Лаконійської затоки здійснював бункеровку з танкером нафтопродуктів ІМО 9248801, афілійованим з Gatik.
Танкер ІМО 9402732 також афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management та пов’язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management.
Gatik Ship Management та Galena Ship Management були попередніми менеджерами танкера.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
З початку застосування санкцій до нафтового сектору рф щодо танкера ІМО 9402732 двічі змінювався комерційний менеджер, тричі ISM-менеджер, двічі змінювалася назва судна, тричі країна прапора.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під "зручними" прапорами, використовуючи складні схеми власності, менеджменту для приховування справжніх власників, вдаючись до оманливих, високоризикованих практик, а також становить значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн через застарілість та неналежне обслуговування суден.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Ні
Відвідувані порти
Ningbo (КНР), Zhoushan (КНР), Sadat (Єгипет), Meishan (КНР), Aoshan Oil Terminal (КНР), Paradip offshore (Індія), Qingdao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Obsidian Shipping INC-SEY (6428799 / Сейшельські Острови / 01.03.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Obsidian Shipping INC-SEY (6428799 / Сейшельські Острови / 01.03.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Tech Marine Services (6474166 / Індія / 07.02.2025)
Колишні назви судна
Hua San / Poros / Onrim
Прапори (попередні)
Сінгапур Сінгапур / Ліберія Ліберія / Сент-Кіттс і Невіс Сент-Кіттс і Невіс / Габон Габон
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Waigaoqiao Shipbuilding (КНР)
War & Sanctions 2025
To top