SEA JEWEL
IMO 9402732
Оновлено: 30.07.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Малаві
MMSI
Позивний
Назва судна
SEA JEWEL
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9402732
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
333
Валовий тоннаж
164680
Дедвейт
318068
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Малаві
MMSI
Позивний
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у серпні-вересні 2024 року здійснив STS-передачі російської нафти/нафтопродуктів з танкера ІМО 9337901, який вийшов з російського порту Туапсе. Танкер ІМО 9337901 афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. У листопаді 2024 року здійснено STS-передачу з підсанкційного танкера ІМО 9281891, задіяного у перевезенні підсанкційної іранської, російської нафти, який вийшов з порту Тамань. Також були здійснені STS-передачі з російською нафтою з підсанкційних танкерів ІМО 9315446, ІМО 9271951. Разом з цим наявними є часті STS-передачі російської нафти з танкера ІМО 9294123. Зокрема такі передачі в районі Лаконійської затоки відбулися 10 січня 2025 року, на початку лютого 2025 року. До Лаконійської затоки танкер ІМО 9294123 виходив з російського порту Новоросійськ. Танкер ІМО 9294123 афілійований з компанією Ark Seakonnect Shipmanagment, яка разом з іншими компаніями (Galena Ship Management, Gaurik Ship Management, Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management, Nautilus Shipping, Zidan Ship Management) була залучена у схему "жонглювання" суднами від індійської компанії Gatik. Також танкер ІМО 9402732 у грудні 2024 року в районі Лаконійської затоки здійснював бункеровку з танкером нафтопродуктів ІМО 9248801, афілійованим з Gatik.
Танкер ІМО 9402732 також афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management та пов’язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management.
Gatik Ship Management та Galena Ship Management були попередніми менеджерами танкера.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Танкер ІМО 9402732 також афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management та пов’язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management.
Gatik Ship Management та Galena Ship Management були попередніми менеджерами танкера.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Ні
Відвідувані порти
Ningbo (КНР), Zhoushan (КНР), Sadat (Єгипет), Meishan (КНР), Aoshan Oil Terminal (КНР), Paradip offshore (Індія), Qingdao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Davao Shipping Inc (6474798 / Маврикій / 18.06.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Davao Shipping Inc (6474798 / Маврикій / 18.06.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (19.06.2025)
Колишні назви судна
Hua San / Poros / Onrim / Saathi
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Waigaoqiao Shipbuilding
Веб-ресурси