NOBLE
IMO 9333400
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
NOBLE
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
47125
IMO
9333400
MMSI
314955000
Позивний
8P2455
Прапор (діючий)
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний у перевезенні нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському морі до третіх країн.
Танкер через підсанкційні компанії Sun Ship Management (ОАЕ), Oil Tankers SCF MGMT FZCO (ОАЕ), Fornax Ship Management FZCO (ОАЕ) афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" – найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інших.
З жовтня 2024 року танкером оперує компанія Thunder Shipmanagement LLC-FZ (ОАЕ). Станом на 14 лютого 2025 року флот компанії Thunder Shipmanagement LLC-FZ складається з 21 нафтового танкера, афілійованого з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот". Серед флоту компанії є підсанкційні нафтові танкері, зокрема ІМО 9309576, ІМО 9322968, ІМО 9309588, ІМО 9292060, ІМО 9292058, ІМО 9292034, ІМО 9276028, ІМО 9329655, ІМО 9577094 та інші.
Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, продовжують здійснювати перевезення російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Танкер через підсанкційні компанії Sun Ship Management (ОАЕ), Oil Tankers SCF MGMT FZCO (ОАЕ), Fornax Ship Management FZCO (ОАЕ) афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" – найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інших.
З жовтня 2024 року танкером оперує компанія Thunder Shipmanagement LLC-FZ (ОАЕ). Станом на 14 лютого 2025 року флот компанії Thunder Shipmanagement LLC-FZ складається з 21 нафтового танкера, афілійованого з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот". Серед флоту компанії є підсанкційні нафтові танкері, зокрема ІМО 9309576, ІМО 9322968, ІМО 9309588, ІМО 9292060, ІМО 9292058, ІМО 9292034, ІМО 9276028, ІМО 9329655, ІМО 9577094 та інші.
Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, продовжують здійснювати перевезення російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Conakry (Гвінея), Mamonal (Колумбія), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Jeddah (Саудівська Аравія), Akcansa Canakkale (Туреччина), Tanjong Pagar (Сінгапур), Pendik (Туреччина), Tuzla (Туреччина), Port Esquivel (Ямайка), Malacca (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Darman Tanker Ltd (0109573 / ОАЕ / 16.10.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0013015 / ОАЕ / 16.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0013015 / ОАЕ / 16.10.2024)
Колишні назви судна
SCF Neva
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Stx Shipbuilding Co. Ltd. (Південна Корея)
Веб-ресурси